Nekromanti Månadens Grisodlare

Zaphod_UBBT

Swordsman
Joined
25 Mar 2002
Messages
531
Nu är den första Månadens Grisodlare genom tiderna utsedd!

He he. Jag har gjort en fånig plojgrej, men då jag fick så positiv reaktion från Grisodlaren själv, så tänker jag göra en liten grej av det här.

Varje månad tänkte jag utse en Månadens Grisodlare, helt efter mina egna preferenser. Har ni förslag så tar jag dock emot dem med värme.

Spana in http://rasmus.gmbhtech.com/grisodlare om ni är nyfikna vem som är Månadens Grisodlare i januari 2004!

Stay put, och om ni gillar det kan ni klämma fingrarna över Ctrl+D, ty det kommer mer av samma vara där.

Zap
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Vilka är kriterierna, förutom att man måste vara grisodlare då? Eller är det helt... godtyckligt och slumpat och så?


Storuggla, Nils-Petter Sundgren är på semester
 

Zaphod_UBBT

Swordsman
Joined
25 Mar 2002
Messages
531
Grisodlar-kriterier

Först och främst måste man vara Grisodlare då man utses till titeln.

Men en sak som är än viktigare att beakta är att det här är till för att förnöja, inte uppröra. Utnämningen av Andreaz var på allvar. Jag tycker verkligen att han verkar som en skön kille, och skulle gärna se mer av honom på forumet.
Jag vill att framtidens Månadens Grisodlare också ska vara utnämningar som är ärliga. Även om det inte är på allvar så vill jag att det ska vara uppriktigt. Därför är det inte så lyckat att ta någon som man tycker är rolig för att de stavar konstigt, postar svar på jättegamla trådar eller gör andra misstag. De utnämnda ska vara de där sköna Grisodlarna som man kan haja till och säga "hon har skön stil", "wow, vilken härligt konstruktiv Grisodlare" om.

Kort sagt: Ge utnämningen till någon som förtjänar den.

Zap, som av olika skäl använder "hon" som neutralt könsspecifikt pronomen.
 
Top