Nekromanti [Lund] Torsdagsrollspel. Spelare sökes.

Troyer_UBBT

Veteran
Joined
10 Aug 2010
Messages
17
Location
Lund
Hej
Vi är ett gäng 30+are som söker fler spelare till vår spelgrupp. Vi spelar varje torsdag på studiefrämjandet i Lund och spelar en mängd olika sorters rollspel.

Vi är i behov av 1-2 nya spelare eftersom delar av gruppen inte har möjlighet att spela så ofta.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,542
Troyer said:
Hej
Vi är ett gäng 30+are som söker fler spelare till vår spelgrupp. Vi spelar varje torsdag på studiefrämjandet i Lund och spelar en mängd olika sorters rollspel.

Vi är i behov av 1-2 nya spelare eftersom delar av gruppen inte har möjlighet att spela så ofta.
Hej :gremsmile: Jag har tyvärr fullt upp med rollspelsgrupper för närvarande men jag ville tipsa er om DMF forumet: Länk

Det är ett forum med många lokala lundabor på det. Så skriver ni där också så ökar era chanser att få in någon :gremsmile:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Om ni har tanken att fortsätta lira på torsdagar efter jul/nyår så är jag väldigt sugen på att vara med!
Vad är det för rollspel ni lirar??
 

Ellosandri82

Veteran
Joined
25 Jan 2011
Messages
6
Location
Helsingborg
Hej

Här finns en kille på 31 från Malmö som söker en ny grupp att spela med där man kan spela lite mer konsekvent och inte bara ströomgångar.

Vad kör ni för spel? Jag har spelat mest drakar, vampire och lite eon.
 

Troyer_UBBT

Veteran
Joined
10 Aug 2010
Messages
17
Location
Lund
Just nu spelar vi en friform variant av gamla Mutant. Troligen stundar en nya Western-kampanj så snart det kommer ut.

Vi kommer att spela även efter nyår.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Just nu spelar vi en friform variant av gamla Mutant. Troligen stundar en nya Western-kampanj så snart det kommer ut.

Vi kommer att spela även efter nyår.
Trevligt, trevligt!!
Vi kan väl höras mer om detta nästa år. Är ruggigt sugen på att vara med, om det är ok med er vill säga!
 
Top