Nekromanti Lukta på JB.

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Den luktar helt underbart./images/icons/smile.gif

När jag tänker efter så tror jag nog att det första jag gjorde efter jag köpt JB det var att kolla så att den luktade gått. Jag menar, en inspirerande bok som luktar gott är trots allt bättre än en som luktar illa./images/icons/grin.gif
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Vänta nu, luktar den som DoD6 grundregelerna gjorde när dom var nyinköpta? Dvs underlig trycksvärta..........( även känt som knark som nu en annan påpekade) eller luktar den annorunda? Wunderbaum?
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Vänta nu, luktar den som DoD6 grundregelerna gjorde när dom var nyinköpta? Dvs underlig trycksvärta..........( även känt som knark som nu en annan påpekade) eller luktar den annorunda? Wunderbaum?
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Låter ju underbart !

Det låter ju helt underbart ju ! Man kan ju bli olyckligare för mindre.../images/icons/laugh.gif
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
"Vänta nu, luktar den som DoD6 grundregelerna gjorde när dom var nyinköpta?"

Jag tycker att den luktar annorlunda än grundreglerna, men det är jag det./images/icons/smile.gif
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Jaha, jaha..

Jesus! Finns det något som den mirakulösa JB INTE klarar eller? /images/icons/tonguea.gif
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Re: Jaha, jaha..

"Jesus! Finns det något som den mirakulösa JB INTE klarar eller?"

Tja det skulle väl vara att fungera som julgransfot eller nått liknande./images/icons/smile.gif
Annars klarar JB det mesta. Han är din vän i mörkret, de deprimerades väg tillbaka. En kanonbra barnvakt. Han sätter skräck i även den mest förhärdade inbrottstjuven. JB är även den självklara underhållaren både till fest och vardags. /images/icons/laugh.gif
 
Top