Nekromanti LoTR Linköping

AHTF

Veteran
Joined
27 Dec 2002
Messages
39
Location
Linköping, Åkersberga
Finns det några LoTR spelare i Linköping som är intresserade av att spela och byta?
Flyttade just hit från Stockholm och går på universitetet internationell ekonomi.

Finns det förresten någon rollspelsförening i Linköping?
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,955
Location
The Culture
Finns det förresten någon rollspelsförening i Linköping?
Ja, Dragon's Den heter den och märks mest genom att den anordnar LinCon varje år. Föreningen har en lokal i Elsas hus där det anordnas aktiviteter då och då. Jag vet inte hur aktiva de är just nu.

/tobias
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,955
Location
The Culture
Har glömt bort var Elsas hus ligger men borde vara ganska lätt att hitta. Har de någon hemsida?
Det ligger nog på Elsa Brännströms gata. För att komma in på DD:s lokal ska man gå runt på baksidan och ned i en otäck dungeon som ofta luktar piss. På kvällar är det stor risk att det är öppet då några Warhammernissar sitter där och sniffar lim. Att hitta rollspelare kan dock vara svårare...

/tobias
 

AHTF

Veteran
Joined
27 Dec 2002
Messages
39
Location
Linköping, Åkersberga
Hej vad är det för fel på warhammernissar :gremconfused:

själv har jag ju sålt min arme men ändå.

Men tack så mycket för hjälpen, får väl gå ditt och kolla ifall någon också spelar LoTR.

MVH AHTF
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,955
Location
The Culture
Hej vad är det för fel på warhammernissar
Jag sa väl inte att det var något fel på Warhammernissar! Jag sa bara att de sitter och sniffar lim. Om du väljer att tolka det som något negativt är det inte mitt fel! :gremsmile:
Jag skulle säga något ännu mer negativt om Magicjeppar, om jag inte var en sådan själv ibland...

/tobias
 
Top