Nekromanti Livsstrul och WF 26 sept 2009

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,895
Location
Port Kad, The Rim
Mina privata komplikationer fortsätter att strula till skrivandet av Wolframfästet. Jag har fått förmånen att genomgå en intensivutbildning i franska som betalas av någon annan. Denna kräver det mesta av min kreativa energi och försinkar spelskrivandet. Mais j'ai appris une introduction dans l'art de parler francais pendant quattre semaines.

Hursomhelst, jag har grunnat en del del på närstid och skada under tunnelbaneresandet mellan bostaden och skolan och jag har nått till stadiet kill your darlings. Vissa lösningar, vilka verkade finurliga på ytan, funkar inte så bra när spelvärdena blir storvuxna. Därför måste jag nog förkasta dem för traditionella -- om än lite "omoderna" -- lösningar.
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,557
Location
Fallen Umber
Mekanurg said:
Jag har fått förmånen att genomgå en intensivutbildning i franska som betalas av någon annan. Denna kräver det mesta av min kreativa energi och försinkar spelskrivandet. Mais j'ai appris une introduction dans l'art de parler francais pendant quattre semaines.

Hursomhelst, jag har grunnat en del del på närstid och skada under tunnelbaneresandet mellan bostaden och skolan och jag har nått till stadiet kill your darlings. Vissa lösningar, vilka verkade finurliga på ytan, funkar inte så bra när spelvärdena blir storvuxna. Därför måste jag nog förkasta dem för traditionella -- om än lite "omoderna" -- lösningar.
Det finns stunder (till exempel när du inte är i Afghanistan) när jag är avundsjuk på ditt jobb. :gremlaugh:

Sedan gör det nog inte mig så mycket att du bygger om delar av regelsystemet, eftersom jag inte är särskilt intresserad av en äldre typ av simulerande regler ens med lite mindre traditionella delsystem. Jag är så far out i mina preferenser, om man säger så. :gremsmile:
 
Top