Nekromanti Litet fel på western1872!

Joined
17 May 2000
Messages
122
Location
Östermalm Stockholm
Vänstermarginalen är för liten igen på western1872 i rutan där innehållet finns. Det har varit bra ett tag men nu är det fel igen...

Roligt att vi har blivit länkade till Sprey.

Fredrik
 

Jonny Elofsson

Veteran
Joined
16 May 2000
Messages
11
Location
Skinnskatteberg, Sverige
Hej!
Ja jag har ett sedan en tid tillbaka haft problem med Western 1872, men det gäller bara de som kör med en upplösning på 800x600 eller lägre. Jag vet inte hur jag skall lösa problemet. Det är så att inte hela menyn syns i webbläsarfönstret utan att man måste rulla i rullningslisten. Är det någon som vill hjälpa mig med detta så skulle jag bli evigt tacksam!
Men jag beklagar felet.

Ja kul är också att Western 1872 blivit väckans länkare hos Spray, kika gärna in på vår förstasida så ser ni mer.
<A HREF="http://western.rollspel.nu" target="_new">http://western.rollspel.nu</A> Med Vänlig Hälsning Jonny Elofsson - Western 1872
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Ja jag har ett sedan en tid tillbaka haft problem med Western 1872, men det gäller bara de som kör med en upplösning på 800x600 eller lägre. Jag vet inte hur jag skall lösa problemet. Det är så att inte hela menyn syns i webbläsarfönstret utan att man måste rulla i rullningslisten. Är det någon som vill hjälpa mig med detta så skulle jag bli evigt tacksam!

Använd procent iställer för pixlar när du anger fönstrets storlek. Prova först med t.ex. 20%,*,20%.

Det beror lite på upplösning vilket som blir bäst, men får du den att passa till 800x600 så har du nog fått med 75-80% av alla surfare.

Riddaren
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Om du vill meddela något till de andra i Western 1872's redaktion kan du väl göra det över mejl så att sånna som jag slipper läsa det...

Du kunde väl läst rubriken, och sedan skippa innehållet om du är så himla lat... /images/icons/cool.gif

Riddaren - läskunnig
 

Jonny Elofsson

Veteran
Joined
16 May 2000
Messages
11
Location
Skinnskatteberg, Sverige
Tack Riddaren!
Men i fortsättningen kan vi ta disskusioner som rör Western 1872:s webbplats via formuläret på hemsidan, som det är tänkt för ifrån början... Annars så finns ju möjligheten här på forumet att skicka privata meddelanden.

Med Vänlig Hälsning Jonny Elofsson - Western 1872
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Visst kunde jg det, men jag förstod inte att det var en redaktionsmedlem eftersom jag glömt att sp96chafen bytt nick...

Ok...godkänner väl den förklaringen...

Riddaren - som är nybliven vapenbärare, men inte förstår varför någon länkar till en sida som inte funkat på länge
 
Top