Nekromanti Liten irriterande sak i Drakborgen Legenden...

Frippe

tackar som frågar
Joined
15 Oct 2000
Messages
210
Visst, kalla mig petig... men faktum kvarstår...

Pappfiguren som tillhör Charak-Hai vargdödaren är utskuren så att man inte får med vaken spets eller änden på hans spjut, så det ser ut som om han har en trästav som vapen...

Skärpning Alga!

Plus att metallklammern till solskivan inte fanns med...
 
G

Guest

Guest
Njaa... jag märkte också det men kändes inte som att det spelade så stor roll....

Kisa med ögonen och fantisera fram ett spjut så ska det nog lösa sig :gremwink:
 

Skuggvarg

Hero
Joined
22 Aug 2001
Messages
1,346
Location
Västerås
Vilken jättemiss! Enormt dålig stil att skära ut figurerna så klantigt! (har själv inte öppnat mitt spel än...får inte, förrän på julafton)
Metallklammern borde ju förstås finnas med så då tycker jag du ska kliva in på affären och kräva att du antingen får en sån klammer eller lämnar du tillbaka ditt gamla spel och får ett nytt. Eller varför inte kontakta Alga direkt och gnälla på dem, då kan du ju också passa på att nämna det där om den klantigt utskurna pappfiguren.

/Skuggvarg - som inte har något emot Charak-Hai men inte gillar hans titel särskilt mycket..."vargdödaren"...*morr*...Skuggvarg älskar vargar
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
har själv inte öppnat mitt spel än...får inte, förrän på julafton

hårt... tänk nu får du inte hitta dett själv... frippe borde ha spoiler märkt sitt inlägg :gremwink:

Skuggvarg älskar vargar

trevligt

/Netfeed som känner sig riktigt trött men måste ändå fixa sköldpaddsvattnet inför jul
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,909
Jag köpte spelet idag och ska spela det med polarna ikväll. Det jag störde mig mest på var alla särskrivningar av ord. Rums Bricka, Labyrint Bricka, Drak Kort, Monster kort osv. Dessutom var det fullt med stavfel bland reglerna och på korten. Utöver det så tycker jag att illustrationerna av karaktärerna var rätt sunkiga.

Nu låter jag kritisk, men det är jag inte, jag tycker att det verkar skitkul och ser fram emot att börja spela.
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,922
Location
Sandukar
Re: Vargar (OT)

Om du gillar vargar så rekommenderar jag att boka in ett möte på Kolmården, där du kan få gå in i varghägnet. Det är en otroligt stark naturupplevelse att ha fem vargar som lägger upp tassarna på ens axlar och slickar en frenetiskt i ansiktet.

Eller att få stå fyra meter ifrån dem när de stämmer upp i ylande skönsång. Det var bland det vackraste jag har varit med om. Guiden sade också att vi skall tacka vår lyckliga stjänra för det - det händer tydligen bara ett par ggr per år att alla fem ylade så tillsammans.

Och jag kan även säga att vargyl skiljer sig oerhört från varg till varg.
 
Top