Nekromanti Lite nytt

Bergting

Warrior
Joined
11 Aug 2000
Messages
307
Hej hej,Nu har jag uppdaterat min sajt med nya bilder i galleriet och en fungerande webshop. Bland annat finns det schyssta introduktionserbjudanden på lite Drakarbilder och info om kommande produkter ;-).Skulle även vilja vet vad just Du som läser det här vill se i mitt galleri eftersom jag pga av platsbrist på servern inte kan ladda upp alla bilder =).Allt på www.bergting.comHa det gottPeter
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,469
Location
Helsingborg
Har du kollat igenom din sida? I Galleriet finns det länkar (i rullningslistan) som inte funkar.. T.ex. Gemeni.. Dessutom har du inga animationer.. Isf., varför ens ha den där?

Sedan är det några thumbnails som inte funkar..

Hmm.. Vill inte bara "klaga".. Schyssta priser på bilderna och vilka bilder sedan.. Vissa är så fyllda med stämning att jag får rysningar..

~En ritkurs skulle nog sitta bra för [color:448800]Han</font color=448800>s del
 

Bergting

Warrior
Joined
11 Aug 2000
Messages
307
Attans! Fast när jag kollade nu så funkade allt. Det kanske var din uppkoppling som hade en dålig dag bara? Där det står animations så är det fn bara stillbilder.P
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,469
Location
Helsingborg
Animationer kom det inte upp några, men allt annat funkar.. Dumt av mig att inte kolla det igen.. Jag brukar ju ändå ha för vana att göra det.. /images/icons/crazy.gif

~Det tog ett tag innan [color:448800]Han</font color=448800> kom på var man kunde stänga av åskljudet
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Hur är det med bilderna i "Vildhjarta" och "Jorges"? Är de slutsålda allihopa?
 

Bergting

Warrior
Joined
11 Aug 2000
Messages
307
Nix, det finns en hel del kvar! Maila lista på det du är intresserad av. Jag ska lägga upp en lista på sajten också så fort jag får tid.

P
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
"Nix, det finns en hel del kvar! "

Bra! Tyvärr äger jag varken "Vildhjärta", "Jorges" eller någon annan DoD 6 bok. Vi kan väl säga såhär: jag tycker att dina blyertsteckningar är de som är allra bäst och hade mycket väl kunnat tänka mig att köpa en eller flera av dem. Har du kavar den bilden ifrån "Vildhjarta" där magikern spelar shack med korpen?
 

Jorkii

Veteran
Joined
12 Feb 2002
Messages
141
Location
Stenköping
Mitt råd

Jag tycker att det kanske är lite väl mycket fantasy på sidan nu. Lägg upp några av dina gamla Kult prylar, de rockar fett med para/images/icons/king.gif.

Wallroth
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
det finns redan

"En ritkurs skulle nog sitta bra för Hans del"

Bergting har lagt upp en grym kraschkurs i hur man ritar en Goblin, en goblin som man med vissa smärre förändringar kan få att bli ett troll i stället. /images/icons/smile.gif
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,469
Location
Helsingborg
Jag såg det

"Bergting har lagt upp en grym kraschkurs i hur man ritar en Goblin, en goblin som man med vissa smärre förändringar kan få att bli ett troll i stället."
Du glömmer att jag spelar DoD4 + EDD + husregler.. Det jag behöver är orcher.. /images/icons/smile.gif

Sedan mellan tredje sista och sista steget är det som om Bergting har använt en magisk trollstav.. "Simsalabim, här drog jag fram en varelse ur hatten." Jag blev faktiskt grymt imponerad över att han både klarar av... eh, dukmålning och datorgrafik..

Sedan är det lite mer ingående kurser/tekniker som jag syftade på.. Hur man ritar skuggor, serieteckning, anatomi, varelser i rörelse, teckningsknep, osv.. Sådan standard som Bergting har på sina tecknade helfigurer kommer jag aldrig att kunna matcha..

~Har sin egna bild på sagoskogstroll och kanske någon dag kommer [color:448800]Han</font color=448800> att visa det
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
då är vi två

"Sådan standard som Bergting har på sina tecknade helfigurer kommer jag aldrig att kunna matcha.."

Inte jag heller tyvärr./images/icons/frown.gif
 

Jollas

Veteran
Joined
24 Aug 2002
Messages
42
Location
Göteborg, Partille
Hmm... din sida e skum... Jag va inne på den och kolla runt lite men när jag vart inne på en grej och sen ska tebax funkar den inte =/ ???
T.ex om jag går in på gallery och sen går in i shop och sen ska jag in i gallery igen så blir det error =/
Skumt
 

Bergting

Warrior
Joined
11 Aug 2000
Messages
307
Det var skumt. Kan vara galleriet som spökar eftersom det är asp. Tack för "rapporten", ska kolla själv om det buggar ur och sen med min programmerare.

Ha det gott

Peter
 
Top