Nekromanti lite frågor

Largoi

Warrior
Joined
24 Jun 2000
Messages
395
Location
Gråbo
Är det bara våran spelgrupp som tycker nackdelarna är lite mer dåliga än vad fördelarna är bra?

När är en Playboy i tjänst?

Hur ska man få B8 och B9 som bostad från början?

Borde man inte ha mer enheter att höja vissa färdigheter från början? t.ex. Informations sökning för alla utom hemlös (och kanske social elit),
eller varför inte några enheter att höja stridsvana med om man är hemlös eller underklass (då dessa har kniv och slagsmål).
Jag tror mig kunna lite mer än vad jag skulle gjort efter gått ut gymnasiet (som man gjort om man är medelklass, överklass och social elit).
Sen verkar man inte ha så mycket val på fritids saker, t.ex. är det ju helt omöjligt att man är en hacker.

När kommer Offensiv? *skratt*

Om man får för sig att skriva ner saker och skickar det till er, kommer ni läsa det då?

Tack för mig.

Jag är nog gud iallafall, när man tänker efter...
 

smaffy

Hero
Joined
24 Jun 2000
Messages
950
När är en Playboy i tjänst?
alltid, det är juh en fritidsmoj [color:red]=o)</font color=red>

Jag tror mig kunna lite mer än vad jag skulle gjort efter gått ut gymnasiet (som man gjort om man är medelklass, överklass och social elit).
trodde du ja. nån körde en sånhär diskution förut då nån annan kom fram till att man inte hade så många nivåer i färdigheterna ändå.. men höj dem om ni vill. gör som idiotdvärgarna i eon och kamma hem äcklishmånga enheter. (bara för att ni gör som idiotdvärgarna i eon måste ni inte bli idioter, hmm.. kanske låter som om jag är taskig, och det har ju ripperdoc sagt att jag inte får vara.. ähh)

Sen verkar man inte ha så mycket val på fritids saker, t.ex. är det ju helt omöjligt att man är en hacker.
näe. det är det inte. lägg alla dina fritidsenheter på att bli en hacker. du blir bara som alla andra datanördar och sitter innomhus och blir knallvit, ungefär som jag och resten av mina kompissar [color:white]=[color:yellow]o</font color=yellow>)</font color=white> fast de är inte datanördar..


Om man får för sig att skriva ner saker och skickar det till er, kommer ni läsa det då?
de säger så, men de kanske luras. jag skrev en fet (nästan 100kb) text som alla sa sig vilja läsa, men ingen läste. snyft.

Tack för mig.
hejdå, sov g[color:purple]o</font color=purple>tt.

Smaffy är jag. blä.
 

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
<I>Är det bara våran spelgrupp som tycker nackdelarna är lite mer dåliga än vad fördelarna är bra?</I>

Antagligen inte. Personligen tycker jag detsamma, men det spelar ingen roll, vi slår om tills det blir som spelaren vill ha det.

<I>När är en Playboy i tjänst?</I>

Som smaffy sa, i stort sett alltid. Man har inga arbetstider. Möjliga arbetsuppgifter: Inviga lokaler, vara med i media, besöka kändisfester, skriva memoarer, resa bort, planera skandaler, försöka slå sig in i politiken, hobby (ex. jakt, racing eller "klä-sig-som-en-vanlig-person-och-försöka-gå-på-stan-utan-att-bli-upptäckt").

Hur ska man få B8 och B9 som bostad från början?</I>

Fuska.

<I>Borde man inte ha mer enheter att höja vissa färdigheter från början? </I>

Några buggar finns det i systemet, men å andra sidan skall färdigheterna inte vara så hemskt höga. Hänvisar till den diskussion smaffy snackade om.

<I>När kommer Offensiv? *skratt*</I>

Tycker du den är rolig fortfarande? ;-)

<I>Om man får för sig att skriva ner saker och skickar det till er, kommer ni läsa det då?</I>

Beror på vad du menar med "er". På forumet läser säkert nån stackare det. Till Neogames så gäller det att texten har språkligt god kvalité. Det lär även ta lång tid innan texten blir läst.

/RipperDoc - äta





<A HREF="http://www.nogo.nu" target="_new">http://www.nogo.nu</A>
 
Top