Nekromanti Linköping, glögg och glada forumiter

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,918
Location
The Culture
Re: Rabbla lite tider

Jag dyker upp någon gång efter klockan 16. Tidigare än så kan jag inte.

/tobias
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,561
Location
Fallen Umber
Re: Rabbla lite tider

Jag är ännu lite osäker på om jag kan komma redan kl 14; i annat fall dyker jag upp senast 16 eller så.


/Dimfrost
 

Rembane

Veteran
Joined
31 Mar 2005
Messages
1
Location
Linköping
Re: Rabbla lite tider

Hej, jag dyker gärna upp vid 2, C-huset, akademisk kvart... eller kanske lite senare. Ehm.. kontaktperson?
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,982
Location
Linköping
LÄS DET HÄR!

Okej. Fakta. Klockan 14.15 (akademisk kvart) träffas vi vid C-huset. Förslagsvis inomhus med tanke på rådande temperaturer. Vi med kort kommer ju in och kan släppa in övriga. Så, huvudingången, C-huset, 14.15.

Ta med spel! :gremsmile: Ni som senare ska förfesta hos walium innan vi går till studentpuben tar förslagsvid även med grejer att förfesta på. Vet inte hur nära walle bor Ryds Centrum men vill folk shoppa nåt så bör det gå smärtfritt.

Om folk som inte redan har livlinor vill ha livlinor så PM:a mig för ett telefonnummer. Tyr är redan PM:ad (eller ja, så fort jag skrivit klart det här inlägget).

Ni som kommer senare kan börja leta i S-min. Dvs den första lediga sal vi hittade i S-korridoren när vi börjar leta på lägsta numret.

Och om jag låter formell... så är jag nog det.
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Re: LÄS DET HÄR!

Nu är det här förstås lite sent, men det faktum att han som jag delar min lägenhet med har återvänt ifrån Kina gör att det kommer att bli lite trångare hemma hos mig. Så det kan vara vettigt att vi ser hur många som ska vidare till HG via mig innan vi bestämmer att alla ska till mig.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,521
Location
Helsingborg
Och det säger du -nu-? :) [NT]

/Han som minns waliums beskrivning "De blev kära för prinsessan var jättevacker och han var... kock" (fritt från minnet (som, vill medges är rätt krasst))
 
Top