Nekromanti Linköping, glögg och glada forumiter

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,982
Location
Linköping
Hejsan. Det är länge sedan det glöggades här i stan. Inte för att jag gillar glögg eller ens var på den träffen (glömt anledningen) men visst borde vi *host* göra om det? Eller åtminstone festa lite så att Han kan bli utkastad igen. :gremsmile:

Föreslagna tider: 3:e eller 10:e december (lördagar båda två). Så blir det lite betänketid för folk utanför Linköping som kanske vill titta förbi.

Åsiker, reflektioner, tyckanden?
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,918
Location
The Culture
Javisst, men jag vågar inte säga någon tid, eftersom min planering aldrig sträcker sig mer än en vecka in i framtiden.

/tobias
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
Blir det den tionde finns det åtminstone en yttepyttechans att jag kan haka på. Annars inte. Det vore trevligt dock.
 

thark

Hero
Joined
16 Feb 2001
Messages
1,023
Location
Linköping
Jag gillar ju t o m glögg, vilket verkar vara ovanligt av den gamla tråden att döma. :)

Datummässigt åsiktlös.
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Helt klart intressant. Jag tror jag kan båda tiderna, förutsatt att de spikas relativt snart.
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,982
Location
Linköping
Datum

Dimfrost och Yassilus förespråkar den 10:e december och walle förespråkad vad som helst bara det bestäms nu. :gremsmile: Alltså, låt oss då säga den 10:e.

Nu ska vi bara komma på vad vi ska göra...
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,561
Location
Fallen Umber
Re: Datum

Bra, för jag inte bara förespråkar den 10 längre, det är ett krav för att jag ska kunna dyka upp. :gremsmile:

Jag tänker givetvis inte ta tag i något, så något substantiellt innehåll har det här inlägget inte. :gremsmile:


/Dimfrost
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,521
Location
Helsingborg
Men kom igen nu, ni okända!

Förutom thark så har jag redan mött de andra människorna (och sett mestadelen i kalsonger - dock inte under glöggen, då jag såg andra saker).. Var är ni andra grisodlare som bor i Linköping?

Öh, förresten.. Vad ska vi göra utöver glöggandet.. Blir det Setters Katana igen eller? :gremsmile:

/Han som mer sov än såg förra gången
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Re: Men kom igen nu, ni okända!

Säg till när ni skuttar iväg till Göteborg så kanske en liten fika inte är helt omöjlig :gremlaugh:
 

thark

Hero
Joined
16 Feb 2001
Messages
1,023
Location
Linköping
Re: Men kom igen nu, ni okända!

[ QUOTE ]
(och sett mestadelen i kalsonger - dock inte under glöggen, då jag såg andra saker)

[/ QUOTE ]

Hm, är det för sent att ändra sig...? ;-)

[ QUOTE ]

Öh, förresten.. Vad ska vi göra utöver glöggandet.. Blir det Setters Katana igen eller?


[/ QUOTE ]

...katana?

Ska man spela spel är det kanske bra med något mer i beer & pretzels-riktningen, dvs som går att ha kul med utan att behöva spela alltför seriöst. Har lite snålt i spelutbudet själv så jag vet inte om jag har något att komma med. Nuclear War, men det blir eg tråkigt rätt fort.

Några tankar kring var det hålls till, förresten? (Kan själv bistå med en tvåa inom krypavstånd till HG, men slipper lika gärna. ;-))
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,561
Location
Fallen Umber
Bara lite [ANT]

Och då främst söta flickor, som inte är upptagna, så det lär inte bli mycket bitande på glöggträffen... :gremgrin:


/Dimfrost
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,561
Location
Fallen Umber
Ja, kom igen nu, ni okända!

Ja! Det kryllar ju av linköpingsbor här, tycker jag Vi gamla rävar är inte så farliga som vi ser ut (som man kan tro om man till exempel kollar på min eller Hans avatar).

För övrigt tycker jag att vi ska spela Carcassonne. :gremsmirk:


/Dimfrost
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,521
Location
Helsingborg
Re: Ja, kom igen nu, ni okända!

"Vi gamla rävar är inte så farliga som vi ser ut (som man kan tro om man till exempel kollar på min eller Hans avatar)."
Hey! :gremsmile:

"För övrigt tycker jag att vi ska spela Carcassonne. :gremsmirk:"
Annars kanske ni kan dema DMD som vi pratade om.. Då kanske Havoc dyker upp? :gremsmile:

/Han som ääääh... ööööh... äh, det var inget
 

[H2O]

Veteran
Joined
17 May 2000
Messages
178
Location
Linköping
Re: Men kom igen nu, ni okända!

Sorry, Glögg hade varit jättetrevligt, men jag är hopplöst upptagen både den 3:e och 10:e december. Släktträff och kendo SM slår tyvärr lite tyngre. Men hoppas ni får roligt :gremsmile:
 
Top