Nekromanti [Linköping] Brädspelskväll 17/9

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Okej Linköping! Då kör vi!

Det finns lite trevande intresse i att träffas och knyta lite nya bekantskaper och spela lite brädspel. Vem är då jag att förhindra detta? Med erfarenhet av hur svårt det är att få till nått så ger jag direkt ett förslag.

När: Lördag den 17 september Var: Hemma hos mig och de två nördarna på Nördkollektivet (Skicka PM vid intresse så får ni adress)
Hur: Drop in under dagen från kl 14.00. Kom och häng hela eftermiddagen/kvällen/natten eller dyk in och var med en liten stund.
Mat: Det löser vi.

Välkomna!

/Cissi
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,971
Location
Linköping
Inskrivet i kalendern så jag kommer (om jag inte blir sjuk etc etc). Så får jag återkomma om tid.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Kul insiativ, hade jag inte varit upptagen på annat håll hade jag nog troligt tagit mig ner för att delta.
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,547
Location
Fallen Umber
Jag kanske kan komma! Jag vet, jag brukar säga så och sen dyker jag inte upp, och eventuellt har jag för mycket att göra med jobbet nu också, men kanske. :)

Sedan brukar jag ju prata om forumsöl i stan också (och inte dyka upp då heller), men det vore väl också trevligt någon gång.
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,894
Location
The Culture
Jag vill vara med, men jag är inte säker på att jag kan, eftersom jag planerar att vara i Stockholm tidigt nästa dag och är osäker på resandet. Varför skriver jag här då? Jo, bara för att visa att jag finns och har sett den här tråden.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Hej alla!

Nu är vi ca tio forumiter och några minions som har sagt att de dyker upp hos mig på lördag. Ni är alla hjärtligt välkomna och om någon känner att man vill ha med ytterligare en minion så gör gärna det!

/Cissi
 

groffa

Veteran
Joined
11 Jun 2012
Messages
19
Location
Linköping
Tack Cissi & c:o för en rolig eftermiddag i sabotörernas och demonlordens tecken (vann vi Björn??)!

/Jens med godiset
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Tack alla som kom! Det var jättekul att se er och förhoppningsvis så blir det fler tillfällen! :-D
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,971
Location
Linköping
Ja det var jätteskoj! Lyckades spela tre brädspel och det är ju vad jag brukar få till på ett helt år i normalfallet. :)
 
Top