Nekromanti LinCon

Nightfang

Warrior
Joined
22 Jan 2001
Messages
230
Location
Home is where ever I sit down...
Nu när LinCon börjar krypa runt hörnet undra jag bara om det är en massa kända rollspel.nu personer som kommer dit? Det vore skoj att få ev. få träffa några (tror jag /images/icons/smile.gif)...

Ok jag vet att det har varit uppe innan men är det något alldeles specielt som man skall ha med sig som man alltid glömmer eller nått sånt.

Nightfang som skall spelleda på sitt första konventsbesök... HJÄLP!!!!

I am finding myself walking into insanity, and I have crossed the point of no return...
 

Shadar Fal

Veteran
Joined
12 Mar 2001
Messages
184
Location
Bankeryd, Sverige
Ja, jag kommer men det antar jag att du redan visste. Jag har också en fråga för att utöka Nightfangs. Är det någon här som har/ska spela warhammer på Lincon. jag vill gärna hur spelet är. Mycket nybörjar eller bara massa veteraner?

Han såg ljuset i slutet av tunneln, det var en eldkastare.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,462
Location
Helsingborg
Jag kommer. Lystra till SLURK! [NT]

/[color:green]Han</font color=green> som vet att <B>Bosse Brottsling</B> och <B>M@ster</B> kommer dit också
 

Ximnipot69

Swordsman
Joined
18 Dec 2000
Messages
412
Location
Huskvarna, Småland
Jag kommer, tror jag, jo det gör jag, nog, kanske, jo...

Kan vi inte bestämma att vi träffas ett gäng någonstans i början på LinCon? Det kunde vara kul...



Migraineboy - huvudvärken personifierad
 

Nightfang

Warrior
Joined
22 Jan 2001
Messages
230
Location
Home is where ever I sit down...
Det skulle vara skoj...

Kan vi inte bestämma att vi träffas ett gäng någonstans i början på LinCon? Det kunde vara kul...

Det skulle faktiskt vara roligt (?) att träffa de personer som gömmer sig bakom deras rollspel.nu alias med deras inlägg... nä men det skulle nog vara rätt så skoj tror jag nog.

Nightfang

I am finding myself walking into insanity, and I have crossed the point of no return...
 

M@STER

Veteran
Joined
14 May 2001
Messages
42
Location
Nyköping , La Svecia
Som van Lincon besökare (6 ggr hittills), så dyker även
jag upp i år. (Precis som Han sade)...
Tyvärr vet jag inte så mycket om hur det är att spela
Warhammer på LinCon, men jag har sett en del yngre
spelare vara med på tävlingar så dom kan ju inte vara några super-veteraner. (Om dom inte är spelgalna, förklädda demoner från chaos, eller nå´t). (c;

Vidare så vet jag att en Warhammer frälst själ från vår spelförening SLURK, ska förlora oskulden i sin första tävling på LinCon.
Hoppas han sopar mattan med alla andra...

~=< >=~
 
Joined
15 Mar 2001
Messages
158
Location
Örebro
Kommer dit och kommer dit... Det beror väl på om bilfan håller hela vägen... /images/icons/tongue.gif

[color:blue]De ödmjuka skola ärva jorden, men de brutala kommer bli härskare över universum</font color=blue>
 

M@STER

Veteran
Joined
14 May 2001
Messages
42
Location
Nyköping , La Svecia
Så sant, så sant, Bosse Brottsling.
Tur att jag inte åker med dig/images/icons/smile.gif

~=<Det man inte vet mår man inte dåligt av /images/icons/smile.gif>=~
 

Aerid

Veteran
Joined
23 Dec 2000
Messages
107
Location
Henån, Sverige
Jag kommer!

Yahoo!!! Första och förhoppningsvis inte sista konventsbesöket för min del. /images/icons/smile.gif


//Aerid - Tar Sverok-bussen
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,462
Location
Helsingborg
Må dåligt [OT]

"<EM>Det man inte vet mår man inte dåligt av</EM>"
Jag bjöd Jonte på 7 år gamla kakor utan att han visste hur gamla de var. Han <EM>mådde</EM> illa. Jag lovar. /images/icons/smile.gif

/[color:green]Han</font color=green> som gärna skulle träffa några forumsbesökare. Men blir det bara ett.. "eh, hej, erm..."
 

Lord Samuel

Warrior
Joined
8 Jan 2001
Messages
261
Location
Linköping
Flytta Lincon!

Jag skäms lite, men jag har aldrig varit på ett rollspelskonvent. Nu, i år, när jag bor i själva staden där det hålls, Linköping alltså, så kan jag inte gå. För det hålls under samma dagar som jag har två feta tentor som tillsammans är tänkta att ge mig 10 hp i matematisk analys, så jag har inte direkt tid för något annat. Om någon flyttade det en vecka framåt däremot...
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Jag ska dit, om du tycker att jag är en känd rollspel.nuare. Annars skiter jag i det...

Vänta lite nu, struntar du i att åka dit om du inte är en känd rollspel.nuare? Är inte det en aning drastiskt?

/Azagthoth
 

Nightfang

Warrior
Joined
22 Jan 2001
Messages
230
Location
Home is where ever I sit down...
Erkännande...

Då får jag faktsiskt erkänna att jag inte har sett ett enda inlägg av Emil. Så i mina ögon är han inte särkilt känd /images/icons/wink.gif...

Nightfang som tror att han råkade minska antalet besökare på LinCon /images/icons/smile.gif...

I am finding myself walking into insanity, and I have crossed the point of no return...
 

LeJonklev

Swordsman
Joined
30 May 2000
Messages
520
Det gör han inte alls det för då får han inte sina pengar från mig.

Jag ska dit men jag är inte alls känd(förutom för dem som tycker jag är en äcklig rabbiat feminist).

LL

I found it hard, it was hard to find, oh well, whatever, nevermind.
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Jag är ultrakänd, jag LOVAR! :) Och jag kommer för att SLa Gondica helt anspråkslöst. Bestämde jag tämligen jättesent.

Nightowl

We're damned if we do.
We're damned if we don't.
So let's DO it, dammit!
 
Top