Forumträff [LinCon]Forumöl

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,307
Onsdagen den 25/5 dagen innan LinCon drar igång så anländer jag till Linköping. Vilket innebär att jag kommer befinna mig på De Klomp för att dricka öl i förhoppningsvis gott sällskap. Så för de som vill göra mig sällskap så siktar jag på att anlända till De Klomp runt 19, om tåg osv fungerar som de ska.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,307
Äger tyvärr varken långsvärd eller en cape. Där emot känner du nog igen mig på att jag är lång, har ett ordentligt skägg samt glasögon. Tyvärr särskiljer det mig inte nämnvärt från många andra nördar, kan dock skriva ett inlägg när jag är på ingång.
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,189
Location
Göteborg
Äger tyvärr varken långsvärd eller en cape. Där emot känner du nog igen mig på att jag är lång, har ett ordentligt skägg samt glasögon. Tyvärr särskiljer det mig inte nämnvärt från många andra nördar, kan dock skriva ett inlägg när jag är på ingång.
En gång i tiden var du identifierbar tack vare din ambitiösa slipsknut!
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,867
Location
The Culture
Jag kommer nog se till att vara där. (Och jag vet hur du ser ut, om du inte genomgått omfattande plastikkirurgi under pandemin.)
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,307
En gång i tiden var du identifierbar tack vare din ambitiösa slipsknut!
Får väl börja anstränga mig igen till GothCon nästa år :gremsmile:

Jag kommer nog se till att vara där. (Och jag vet hur du ser ut, om du inte genomgått omfattande plastikkirurgi under pandemin.)
Nice :gremsmile:
Nix ser väl ut som jag brukar.
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,957
Location
Linköping
Kommer hänga på Lincon på fredagen, men vågar inte lova nåt om onsdagshäng. Kommer jag så kommer jag.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,307
Kommer loss tidigare så jag kommer nog vara på plats tidigare. Jag kommer troligtvis vara där mellan 16:00 och 16:30 för de som vill dyka upp tidigare.
 

pappa

STOCKHOLM KARTELL
Joined
4 Nov 2006
Messages
569
Location
Skogen
Jag kommer trilla in någon gång runt eller strax efter 18. Törstig och förvirrad.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,307
Är på plats, för de som inte känner igen mig så har jag glasögon, skägg samt en grå skjorta på mig. Samt slog mig ner i soffan vid baren.
 
Top