Om man var intresserad av rollspel hade man nog inte speciellt mycket utbyte av Lincon. Jag var där, men spelade bara Magic (och det gjorde jag inte speciellt bra). Utbudet av rollspel var magert, både vad gäller arrangemang och försäljning. De rollspelare som syntes var Fallen Reich-gänget och några nya förmågor med ett nytt fantasyspel som jag glömt namnet på. Antalet forumiter jag såg, som inte bor i Linköping: 1.
Jag var där men överlag så kändes årets lincon väldigt avslaget, träffade inga forumiter, men det blev lite bärdspel ändå, vilket i sig alltid är trevligt.
Ganska besviken på årets utbud av saker och ting, får se om jag åker ner nästa år... just nu känns det inte motiverat.
Jo, jag kände det också väldigt tråkigt och avslaget (mer om mina intryck går att läsa här )
Vore ju lite intressant att höra om det var fler som var lika besvikna som jag.
Och Arfert, jag saknade dig, och svär oädla eder över att jag missade att du önskade skjuts till konventet.
Nåväl, som jag säger i min "recension" så funderar jag allvarligt på att skippa Lincon nästa år...
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.