Nekromanti Lincon 2010

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,889
Location
The Culture
Lämnade tydligen inga intryck någonstans. Annars brukar ni vara pålitliga recensörer!
Om man var intresserad av rollspel hade man nog inte speciellt mycket utbyte av Lincon. Jag var där, men spelade bara Magic (och det gjorde jag inte speciellt bra). Utbudet av rollspel var magert, både vad gäller arrangemang och försäljning. De rollspelare som syntes var Fallen Reich-gänget och några nya förmågor med ett nytt fantasyspel som jag glömt namnet på. Antalet forumiter jag såg, som inte bor i Linköping: 1.

/tobias
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Jag var där men överlag så kändes årets lincon väldigt avslaget, träffade inga forumiter, men det blev lite bärdspel ändå, vilket i sig alltid är trevligt.
Ganska besviken på årets utbud av saker och ting, får se om jag åker ner nästa år... just nu känns det inte motiverat.
 

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Jo, jag kände det också väldigt tråkigt och avslaget (mer om mina intryck går att läsa här )
Vore ju lite intressant att höra om det var fler som var lika besvikna som jag.

Och Arfert, jag saknade dig, och svär oädla eder över att jag missade att du önskade skjuts till konventet. :gremfrown:

Nåväl, som jag säger i min "recension" så funderar jag allvarligt på att skippa Lincon nästa år... :gremfrown:
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Rättelse: Träffade Han på konventet.

~Vicotnik har ett minne som en guldfisk.
 
Top