Life board i OFR – finns errata eller alfabetisk lista / PDF?

andreas1974

Veteran
Joined
3 Jan 2023
Messages
1
Hej! Vi började skapa rollpersoner i Operation Fallen Reich (OFR) med dess lifeboard, vid en första sammankomst över detta spel hösten -22, och ska förhoppningsvis fortsätta snart (så snart tillräckligt få har har förhinder). Hursomhelst har jag en fråga: Vid ett par tillfällen när vi vandrade omkring i världen, fick vi uppmaningar att gå till rutor som vi inte kunde hitta. Jag vill minnas att en av dem hette "at sea". Är det någon mer som kan bekräfta att en eller ett par platser inte finns eller att namngivningen inte är densamma på kort som på spelbräde?
Finns det i så fall någon errata, som berättar vilka platserna egentligen skulle avse?

Det är ju rätt liten stil på texten, så ibland hade det varit bra att kunna slå upp i en alfabetisk lista, bara för att få veta ungefär var på den enorma spelplanen man ska börja leta, eller en sökbar PDF, för att lokalisera rutan.
 

Dendron

Veteran
Joined
21 Mar 2014
Messages
7
Vill minnas att det finns minst ett sådant fel. Det finns en ruta eller område på brädet som heter något liknande vill jag minnas.
Får kika mer i detalj när jag kommer hem om så behövs.
Vill även minnas att det fanns en errata men kanske är mitt minne som spökar där.
 

Ki-ai

Warrior
Joined
14 Sep 2010
Messages
268
OT men jag blir så himla glad att folk fortfarande spelar detta!
Det är lätt det roligaste sättet att skapa RP jag någonsin har sett!
 
Top