Nekromanti Lever KULT?

snygglo

Veteran
Joined
4 Nov 2000
Messages
73
Location
Malmö
Undrar bara om något företag ger ut/funderar på att ge ut material på KULT? Var får man i så fall tag på de nya produkterna? Finns det material (hemsidor?) som har tonat ned det här med action/ultrasplatter/arméer med mardrömsvarelser och istället betonar den personliga psykologiska skräcken?

Max Wallinder
www.galactichero.com/kryptan "There is no spoon"
 

Archer

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
1,999
Location
Mölltorp, Sverige
Finns en engels sida som strävar efter att hålla kult levande och har en den material, The Abyss, kommer tyvärr inte ihåg länken, men den finns på vår sida.

/Johan - Väktare av Rustningskammaren (Http://on.to/gemini)
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Är det Paradox som har spellicensen?
Hoppas de säljer den till några riktiga fantatiker som vågar släppa detta makalöst underbara spel igen.
Om de säljer det till Riotminds kommer jag gå bärsärkargång och andvända passionsmagi till att åkalla Gollum den förskräcklige.. och han skall sedan få antasta de ansvariga i Riotminds i ett särskilt purgatorium.. Till tidernas begynnelse..

Riotminds gör kult måste vara ett av de största skräckexemplen.. Fast värre är nog Cthulhu till d20 systemet.

Profeten från Norr..
Är övertygad om att Riotminds försöker frambringa
Antikrist.
 

snygglo

Veteran
Joined
4 Nov 2000
Messages
73
Location
Malmö
Känner redan till The Abyss men tycker inte de håller måttet. Men jag ger inte upp...

Riotminds gör kult måste vara ett av de största skräckexemplen..
Är det inte just det som är meningen: KULT - ett skräckrollspel? Jag bara skojar, hoppas inte du satte pitepalten i halsen. Det vore en katastrof, jag håller med. Hoppas bara någon kommer igång med utgivningen igen.

Max Wallinder
www.galactichero.com/kryptan "There is no spoon"
 

Wolfmaster

Warrior
Joined
22 Oct 2000
Messages
209
Location
Karlskrona, Blekinge, Sweden
Top