Nekromanti Letar grupp i Sthlm-området.

Stormchaser

Veteran
Joined
14 May 2011
Messages
39
Location
Södertälje
Tjena!

Lite kort:

Ålder: 31 år ung
Yrke/utb: ekonom
Erf: Mkt god. Spelat i snart 20 år, allt ifrån Kelataar och D&D till Mutant, M-Chronicles, VtM, Neo-Tech och Eon, och även spellett i de flesta.

Ny till söder, ursprungligen fr Umeå, och saknar nu spelgrupp då jag tvingats lämna min gamla.
*snyft*

Har för närvarande en förkärlek till (och mest erf av..) Eon där jag gärna spelar magiker, men är naturligtvis öppen för alla spel och klasser. (Att bara få befinna sig i gott sällskap och spela är ju själva poängen.) Jobbar på vardagar så jag spelar gärna på helger. Och kan tänka mig spela varje helg regelbundet om det bara är roligt nog.

Jag finns på Johannes.nordstrom@gmail.com

väntar spänt på svar

Mvh

Johannes
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Stormchaser said:
Ny till söder, ursprungligen fr Umeå, och saknar nu spelgrupp då jag tvingats lämna min gamla.
*snyft*
»Söder« som i ...törn? Eller ...tälje?

I din profil står det Södertälje, så jag gissar att det är dit du flyttat. »Söder« står ju annars för Södermalm i Stockholms innerstad, alternativt områdena precis utanför Södermalm. Kan vara bra om du förtydligar dig =)

Hursomhelst så finns ett gäng löst sammansatta forumiter i 20-35-årsåldern utspridda över Södertörn (alltså, triangeln avgränsad av Stockholm, Södertälje och Nynäshamn) som träffas ibland och spelar bräd- och rollspel.

Vissa kan bara spela ibland, så de spelar bara ibland. När sådana dyker upp blir det brädspel eller rollspels-oneshots. Andra är med oftare och sådana kan bilda mer permanenta rollspelsgrupper. I nuläget har vi pågående spel i kranks hemma bygge >Human, Noir och lite D&D4e. Det är alltså lite mer flytande än vad som är brukligt.

Du är välkommen att vara med. Det är en smal sak att lägga till dig i våra PM-trådar här på forumet.
 

Stormchaser

Veteran
Joined
14 May 2011
Messages
39
Location
Södertälje
Hej joel!
Kul att du hörde av dig!

Jo, har varit lite dålig på att kolla forumet på sistone då jag varit utomstads.

Men visst är jag intresserad! Lägg gärna till mig i er PM-tråd så joinar jag er gärna.

mvh

Johannes
 
Top