Nekromanti Letar efter "Upp ur förnedringen" till Mutant 2089

deusexmatteo

Warrior
Joined
13 Mar 2014
Messages
341
Hej! Jag har sökt med ljus och lykta efter ett äventyr som låg uppe på Sveroks scenariobank som legat nere sen ett par år tillbaks. Har det utskrivet i en pärm men är inte säker på att alla sidor är med och det hade varit roligt att ha det på datorn igen. Är det någon som känner igen det? Om ni inte mins namnet så är plotten att RP vaknar upp i en craschad lastbil i Etiopien utan minne eller kläder, det är roligt och väldigt fritt i sin struktur.
 

deusexmatteo

Warrior
Joined
13 Mar 2014
Messages
341
Wow! Det är det närmaste jag kommit på typ två år, tack Zapp! Fattar inte riktigt waybackmachine. Får maila någon på Sverok, kan inte komma ihåg om jag har gjort det redan men inte fått något svar
 

deusexmatteo

Warrior
Joined
13 Mar 2014
Messages
341
Framgång! Jag har hittat och scannat mitt utskrivna exemplar från gymnasiet - lägger upp det på bloggen direkt! Om Anders Albinsson finns på forumet så har du mail skickat till adressen i slutet av scenariot, det hade varit roligt att prata med dig om äventyret :)

Här är länken till blogginlägget
Här kommer du direkt till PDF:en
 

shotgun_ramadan

Fåntratt
Joined
2 Feb 2010
Messages
152
Location
Wroclaw, Polen
Ursäkta nekromantiken, men kanske värt det ändå. Jag har inte bara hittat word-varianten av "Upp ur Förnedringen" på en gammal hårddisk, utan även de två uppföljarna samt ett dokument som beskriver Neoafrika. Alltsammans skrivet av Anders Albinsson. Den här zipfilen innehåller alltså följande dokument;
  1. Upp ur förnedringen 2.1
  2. Substans 37-Z
  3. Hotet från Nairobi
  4. Neoafrika - En guidebok
Håll till godo.
 

Paal

Imaginär fantast
Joined
10 Nov 2011
Messages
1,367
shotgun_ramadan;n349640 said:
Ursäkta nekromantiken, men kanske värt det ändå. Jag har inte bara hittat word-varianten av "Upp ur Förnedringen" på en gammal hårddisk, utan även de två uppföljarna samt ett dokument som beskriver Neoafrika. Alltsammans skrivet av Anders Albinsson. Den här zipfilen innehåller alltså följande dokument;
  1. Upp ur förnedringen 2.1
  2. Substans 37-Z
  3. Hotet från Nairobi
  4. Neoafrika - En guidebok
Håll till godo.
Det verkar inte som filen är delad? Jag kommer iaf inte åt den.
 

shotgun_ramadan

Fåntratt
Joined
2 Feb 2010
Messages
152
Location
Wroclaw, Polen
Paal;n349647 said:
Det verkar inte som filen är delad? Jag kommer iaf inte åt den.
Hmm, verkar som att Google precis ändrade på hur man delar filer från Drive. Anyhow, jag har ändrat behörigheten - testa igen så ska det nog fungera. Bekräfta gärna om du kommer åt den.
 
Top