Letar efter äventyr om rubbitar?

Gnovald

Warrior
Hej, till mitt Mutant-spelande letar jag efter äventyr och information om rubbitar?

Jag håller på att fila på en rubbit-kampanj för framtida spelande och skulle uppskatta lite mer inspiration än det som jag har hittat ur de officiella böckerna och PDF-dokumenten.

Är det någon här på forumet som har något egetskrivet äventyr om rubbitarna som de vill dela med sig av så skulle jag vara mycket tacksam :)

Det jag har hittat själv är:
Utdrag från regelboken och Pirit - den innersta kretsen. Samt ett par äventyrsidéer från olika novellett-tävlingar, I ett hus vid skogens slut, Hectors återkomst, Kött i grytan och Rubbitars rubber. Jag har även äventyret Åhlagård som har ett avsnitt om rubbitar. Och till sist kapitlet om rubbitar från en fanproducerad "zonernas zoologi" som heter Samlingsalbum_v1.2.

/Andreas

Jag vill minnas att det finns en artikel om Rubbitbekämpning i en gammal Sinkadus. Kanske nr 10 eller däromkring?

Katastrofens väktare hade inte det endel rubbitar? vill minnas vi hade desperata strider i massa hålor och gångar men kan varit vår SL som drog in det över allt annat i det äventyret.

Katastrofens väktare hade inte det endel rubbitar? vill minnas vi hade desperata strider i massa hålor och gångar men kan varit vår SL som drog in det över allt annat i det äventyret.

Jepp. 16 rubbitar i en bunker på åtta rum.

Och så finns det en muterad hare med rubbitblod som har ett näste av samma storlek.

Back