Nekromanti Lagen i Tuscon

Radagast

Swordsman
Joined
21 Jan 2004
Messages
430
Location
Eskilstuna
Jag gillade artikeln (jepp, fick min tidning idag, eftersom jag är lite slö av mig, så blev inte min prenumeration förrän nummer 2), och köpte första numret löst.

Nu vill jag läsa om personerna involverade i duellen vid OK Corral, Tombstone, och om själva duellen. Kanske kan bli något i Fenix i väntan på modulen Tombstone, står snart inte ut av väntan :gremwink:

Dessutom så var väl inte direkt stadssheriffen och Countysheriffen direkt överrens heller, som en liten "(" till artikeln Lagen i Tuscon.

// Radagast - vill läsa lite mera om Doc Holliday, Johnny Ringo och grabbarna
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Nu vill jag läsa om personerna involverade i duellen vid OK Corral, Tombstone, och om själva duellen. Kanske kan bli något i Fenix i väntan på modulen Tombstone,

Antar att du kollat in den lilla artikeln om Tombstone på rollspel.com, under länkarna
Western / Wild Cards / Artiklar / Tombstone ?
(Även om den är lätt inaktuell; det står att det kommer att stå en massa om Tombstone i Arizona-modulen.)

Radagast - vill läsa lite mera om Doc Holliday, Johnny Ringo och grabbarna

Tja, här är en sak som du förmodligen inte visste om Johnny Ringo (-:



--
Åke
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Re: Lagen i Tuscon [ANT]

Tja, här är en sak som du förmodligen inte visste om Johnny Ringo (-:
ARGULFLÄÄÄ! :gremcrazy:

Erik, som spelade för mycket Pokemon Silver innan läggdags och därför straffades med en mardröm om att han lovat skriva en Western-modul åt Rävspel och glömt bort det och nu var det deadline. Modulen skulle innehålla fakta om Western-filmer, närmare bestämt alla indianfilmer där indianerna spelades av alla utom riktiga indianer.
 

Fenix

Warrior
Joined
7 Nov 2003
Messages
277
Location
Stockholm
Kul att du gillade artikeln:) Och Tombstone kommer... I år. Garanterat. Men mer än så säger vi inte just nu...

/a & t
 
Top