Nekromanti Ladyn Känner sig ensam.

Lord of Empire

Warrior
Joined
23 Jul 2000
Messages
211
Location
Stockholm, himla nära Bromma Flygplats
Inga fler så långt ögat kan nå

Det verkar inte bättre. Det är ju synd eftersom damerna ofta brukar vara väldigt livliga på att diskutera både saker och... ting.
Vet förresten inte många tjejer i min egen bekantskapskrets som använder internet mer än att maila och chatta med.

/Erik, som inte är tjej men ändå kan bilda klubb /images/icons/wink.gif

an'Lofir
Haunted by my own mind.<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Lord of Empire on 2000-06-07 16:49.</EM></FONT></P>
 

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Re: Inga fler så långt ögat kan nå

Men så för bövelen karl Se då till att de rollspelande tjejerna hittar hit. Vad är det för feglir av dem. Ska en gammal gråhårig kärring vara det enda som dunkar vett i en samling män??? Varför känner inte jag några tjejer som spelar... *muttrar*

Och då kommer vi fram till frågan, hur understår det dem att sitta och chatta med annat folk i ämnen som är mer eller mindre ointressanta??? Ska försöka piska hit lite damer minsann. Om det nu går.

Lady Silver Wolf
 

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Re: Inga fler så långt ögat kan nå

Jag har just sträckt ut min hand till mitt eget trötta forum på Sixdegrees.... men det verkar som om det är lika tröstlöst dött där också. Men jag vet att det finns tjejer/kvinnor där. Frågan är bara om man får hit dem...

Men jag tror inte att jag kan lyckas med det hela själv. Det krävs mer därtill. Så sätt igång och snacka med era spelerskor om ni nu har några. Om de har dator och uppkoppling så kunde det bli ännu roligare för en ensam kärring.

Lady Silver Wolf
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Du har nog tyvärr rätt på den punkten. Du är den enda kvinnliga medlemmen som jag känner till.
Det skulle klart vara kul om det kunde komma lite flera !!

[color:purple]Jag kom !
Jag såg !
Jag spelar som F** !</font color=purple>
[color:white]// Johan K</font color=white>
 

Wolf

Veteran
Joined
7 Jun 2000
Messages
15
Location
Umeå
Re: Inga fler så långt ögat kan nå

Piskad flicka anmäler närvaro. ;p

/Wolf
 

Emil

Hero
Joined
20 May 2000
Messages
1,321
Location
Malmö, Sweden
Det är ingen här på forumet som jobbar eller känner någon som jobbar med Sverox. I så fall kan väl de se till så att det görs en stor artikel där som drar folk hit...

/Emil
 

Wolf

Veteran
Joined
7 Jun 2000
Messages
15
Location
Umeå
Re: Inga fler så långt ögat kan nå

Tackar! /images/icons/smile.gif
 

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Re: Föresten resten i Anders och...

Jag är rättad först när Tove lägger sig i leken själv. *flinar elakt* Jag måste ju bevisa att kvinnor finns och då får dem banne mig göra sig omaket att lägga sig i diskussionen. Tove, jag hoppas du tycker jag är en elak figur som vill ha fram dig ur skuggorna. Men gör mig tjänsten att rätta mig - så kommer säkert tillfälle (hoppas jag) för mig att göra dig en tjänst i framtiden.

Lady Silver Wolf
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Re: Föresten resten i Anders och...

Det är faktiskt Tove som skriver de flesta, i samråd med Anders.

Fast det är väl vettigast att Anders & Tove svarar på det själva iofs... =]

För övrigt är Kornella kvinna också, även om hon inte är så aktiv på forumet.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Tja, jag kan ju alltid ta å prata med dem. Daniel, vår fansinrecensent, tecknar ju i Sverox och jag känner en annan av redaktörerna. Lär nog träffa nån av dem på SydCon misstänker jag och om jag inte har tappat minnet helt i konventskoman så kanske jag kommer ihåg att fråga det.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Tove - 100% kvinna;-)

God Morgon!
Har varit lite slö på att ögna alla forum på sistone, så jag hade missat den här diskussionen... Därav ett sent svar.

Jag är helt och hållet tjej, för de som undrar (och hade lite roligt när Anders fick frågan för ett tag sedan om han hade någon tjej...) och skriver väl en hel del på forumet. Olle, som känner oss rätt väl har förstått det hela rätt - alla inlägg som är undertecknade Anders & Tove, Tove & Anders, a&t, eller någonting liknande har vi mer eller mindre skrivit ihop. Vi snackar väldigt mycket med varandra om vad vi skall svara. Oftast, men inte alltid, är det jag som gör utkast utifrån vad vi sagt (det brukar oftast vara jag som sitter vid tangentbordet). Då vi inte snackat sinsemellan innan står det bara ett namn under - oftast mitt.

/tove
 

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Re: Tove - 100% kvinna;-)

Härligt att veta. Förlåt om jag var en aning snarstucken. Det var bara mitt sätt att provocera fram ett svar. Det glädjer mig att ni också (jag och maken är ett radarpar) är så sammantrimmade. Det var väldigt kul att höra ifrån dig. /images/icons/smile.gif

Vi är dock få kvinnor så det vore kul att dela erfarenheter någon gång... När inte herrarna hör på. *flinar* Missförstå mig rätt jag är inte ute efter någon form av "kvinnligarollspelaresgruppåtta", men det är kul att inte vara ensam kvinna på forumet.

Så då är jag dessutom skyldig dig en liten gentjänst, så ta tillfället i akt någon gång när du behöver den... *ler bekymrat*

Lady Silver Wolf
 
Top