Nekromanti Lösenord.

Hobert

Warrior
Joined
22 May 2000
Messages
280
Jag har en fråga som jag antar ska ställas här. När jag går in på "redigera Grundläggande profil" byts hela tiden mitt lösenord ut mot något annat. Därför måste jag hela tiden ändra tillbaka lösenordet när jag varit inne där. Ska det vara så?

[Hobert]
 

Mmm

Swordsman
Joined
7 Feb 2000
Messages
623
Location
Månen
Om du menar att det syns en hiskelans massa * i lösenordsfälten, fler än det antal tecken som du har i ditt lösenord, så har inte lösenordet bytts ut. Programmet gör så för att inte någon som sneglar över axeln eller på annat sätt avlyssnar trafiken skall kunna få reda på hur många tecken som du har i lösenordet.

Dvs, ditt lösenord finns inte gömt under några stjärnor på sidan, och det finns således ingen koppling alls till hur många stjärnor som visas och vilket lösenord du har.

Om du verkligen menar att lösenordet är utbytt så är det ett konstigt fenomen som vi givetvis måste lösa.

Om lösenordet verkligen bytts ut (du kan inte logga in igen efter du varit på redigera profil sidan) hör av dig igen.

//Mmm
-Allt brunt är inte choklad
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Har inte haft något sådant problem...

Har inte ens tänkt på att titta i lösenordsraden när jag ändrat info...

Och jag har varje gång kommit in med mitt lösenord...

Riddaren

PS. Det var tur att du sa det där Mmm...kunde gått riktigt illa annars om jag inte visste det där om det bruna. DS.
 

Hobert

Warrior
Joined
22 May 2000
Messages
280
Då förstår jag! Jag trodde att lösenordet hade ändrats när jag såg alla de där stjärnorna, men nu vet jag bättre. Tack för det snabba svaret!

[Hobert]
 
Top