Nekromanti Löpsedeln

Sir Foilan

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
805
Location
Södertälje
"Hormondopning kan sprida CJS"
Tillväxthormon som tas av kroppsbyggare kan sprida smittämnen för CJS, den mänskliga formen av galna ko-sjukan.

Min fråga är nu följande, hur ställer sig Neogames i den här synnerligen allvarliga fråga?

/Sir Foilan
 

hatten

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,087
Location
Luleå
Re: Löpsedeln *Skrattar*

Uj hoppas att inte Piff och Puff får reda på det då kommer de beskylla oss för att använda Bilologiska stridsmedel...
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Neogames bakom galna kosjukan?

Det var mycket allvarligt ;-) att de ligger bakom den, och dessutom har gett förkortningen till den mänskliga varianten...

Riddaren


Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie
 

Punger

Hero
Joined
9 Nov 2000
Messages
1,413
Location
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Fattade jag rätt?

CJS? Carl-Johan Ström? Fattade jag rätt att det var det som var kul? I så fall så var det skoj!/images/icons/smile.gif*haha* Så det kan bli.

Mitt inlägg var kanske uselt på många sätt men det kan även ha varit fler än jag som undrade, och i så fall så har jag ju kanske fått fler att fatta det hela.

Punger for President!
<A HREF="http://www.punger.cjb.net" target="_new">http://www.punger.cjb.net</A>
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Jepp

CJS = Carl Johan Ström = CJS = Creutzfeldts JakobsSjukdom (mänskliga varianten på galna kosjukan = BSE)

Riddaren


Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie
 

luxor

Veteran
Joined
14 Jan 2001
Messages
169
Location
grenna, I SVERIGE
nähä, det menar du inte...[NT]

no text


//Barmhärtighet är något som de svaga har uppfunnit för att kunna utnyttja de starka.
 

hatten

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,087
Location
Luleå
Re: Jepp

<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>CJS = Carl Johan Ström = CJS = Creutzfeldts JakobsSjukdom (mänskliga varianten på galna kosjukan = BSE)

Riddaren<p><hr></blockquote><p> Ooo så du menar att liksom en del demoner inkarnerar sig själv på Mundanas yta så har Creutzfelts JakobsSjukdom asså CJS inkarnerat sig själv här i Svea i form av CJS...

Jag måste sluta äta Neogams produkter hädanefter........
*mm* tryckvärta papper gott med ketchup..
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Re: Jepp

<I>Ooo så du menar att liksom en del demoner inkarnerar sig själv på Mundanas yta så har Creutzfelts JakobsSjukdom asså CJS inkarnerat sig själv här i Svea i form av CJS...</I>

Tja, demonen Anthraxus (anthrax = mul- och klövsjuka) är ju en välkänd figur i gamla demonologier, så hr Ström kanske är en kusin... (-:

--
Åke
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Re: Löpsedeln *Skrattar*

<I>Uj hoppas att inte Piff och Puff får reda på det då kommer de beskylla oss för att använda Bilologiska stridsmedel...</I>

Ingen fara; enligt löpsedeln sprider sig ju hr Ström bara om man pumpar in tillväxthormoner. Ingen aning <I>hur</I> stor han kan bli om man gör det, men...

--
Åke
 

hatten

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,087
Location
Luleå
Re: Löpsedeln *Skrattar*

Herr Ström kanske kan ställa upp i tävlingen värdens starkaste man de måste ha ätit mycket tillväxthormoner i sina dagar..*ler*
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,203
Location
Göteborg
Kloning=Modul

Ju fler kloner av denna utomordentligt viktiga man som finns, ju snabbare blir modulerna färdiga!!!

How many roads shall a woman walk on, before you can call her a woman?
 
Top