Cover på Lustans Lakejer dessutom... Hur bra som helst!Kanske den konstigaste covern någonsin?
Jag vet inte med fredagskänsla fick jag i varje fall när tyskarna i Welle:Erdball försöker sjunga på svenska.
Det det är ju en sån låt som gör mig ledsen på samma sätt som detta gör mig ledsen. Fantastiska artister båda som lämnade oss för tidigt.
jo det är ju liksom inte nåt för melodifestivalenDet det är ju en sån låt som gör mig ledsen på samma sätt som detta gör mig ledsen. Fantastiska artister båda som lämnade oss för tidigt.
#mentalohälsa
Finns ingen emoji som funkar som svar. Så jag svarar med ett ickesvar istället. Men fint att vi minns dem.jo det är ju liksom inte nåt för melodifestivalen
ursäkta för att jag kapar tråden men Modern Leper lämnar mig alltid nära tårarna....säger kanske för mycket om mina fredagar......Finns ingen emoji som funkar som svar. Så jag svarar med ett ickesvar istället. Men fint att vi minns dem.
Jag har många sådana låtar. Ibland är det fredagsfeelingen.ursäkta för att jag kapar tråden men Modern Leper lämnar mig alltid nära tårarna....säger kanske för mycket om mina fredagar......
Men om jag lämnar min ego-bubbla så håller jag med dig om att vi behöver minnas dem som inte orkar med det här skiten vi kallar livet
Det det är ju en sån låt som gör mig ledsen på samma sätt som detta gör mig ledsen. Fantastiska artister båda som lämnade oss för tidigt.
#mentalohälsa
Ja, så sorgligt. Får mig även att tänka på...Det det är ju en sån låt som gör mig ledsen på samma sätt som detta gör mig ledsen. Fantastiska artister båda som lämnade oss för tidigt.
#mentalohälsa