WRNU Långsam laddning

Något har gjorts som förhindrar AIs...iaf co-pilot.
Förut har man kunnat bett co-pilot att gå in på en specifik tråd och sammanfatta/analysera.... Nu har inte co-pilot acess att göra det... med motiveringen att den bara får gå "publika" sidor

Om något har hänt på de sista 32 minuterna ignorera det här:

Det går skitfort att hoppa mellan sidorna. Alltså, mer fort än vanligt.

Senaste veckorna har jag haft ett problem som innebär att jag klickar på länkar och så kommer inte sidan med, så att säga, det blir en tom sida utan någon URL. Då måste jag backa till föregående sida och testa igen. Ibland tar det ett par tre gånger.

Har ingen aning om vad det skulle kunna vara.

När det segar brukar det vara utom vår kontroll, tyvärr. Jag har aldrig sett någon större last på själva servern, men det är ju internet vi pratar om och en cloudtjänst (Linode), så det finns "några" möjliga felkällor...

Hade bara problem just med wrnu - men idag verkar det ok igen (peppar, peppar..)

wrnu har inte funkat alls bra för mig. Jag la till adressen som undantag i ublock och nu funkar det iaf.

Inte märkt några problem alls (vilket väl är en klen tröst för er som upplever problem, men borde säga nåt om felkällan om det inte är segt rakt över hela brädet).

Back