Nekromanti Länkar på wrnu

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Jag tänkte eventuellt lägga upp lite DnD/d20-länkar på wrnus länksida.
Problemet är att jag inte hittar någon DnD/d20-mapp att lägga dem i.
Om det finns en sån, kan någon ge mig länken?
Om det inte finns, kan någon lägga upp en sån mapp?

Jättetack på förhand.
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,423
Ett förslag

Lägg dem i AD&D så kanske någon cool admin eller så kan byta namn på den mappen? AD&D och D&D är tillräckligt lika (och har ofta samma användarbas) så att det är nog bäst, eller?
 

walderik

Veteran
Joined
4 Mar 2002
Messages
140
Location
Jönköping
Hejsan!
Jag ser att det numera finns en sådan rubrik under fantasy-rollspel. Länka på där.

Det är skoj med fler länkar och folk som hjälper till med dem.
Själv försöker jag ta hand om historie-länkarna, men fler som lägger in och rättar rollspels-länkarna vora jättebra.
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Jepp, det var jag som ändrade namnet på AD&D till D&D och d20 häromdagen. Det är dock fortfarande samma kategori. När jag tänker på det bör den kanske dock flyttas från Fantasy-kategorin, eftersom det finns en massa annat än fantasy i d20.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Det är skoj med fler länkar och folk som hjälper till med dem.
Det kommer. Jag håller på och uppdatera mitt eget länkbibliotek som består av 100+ länkar, varav de flesta saknas på wrnu.
 

walderik

Veteran
Joined
4 Mar 2002
Messages
140
Location
Jönköping
Jättebra. Kör hårt!

Så här fungerar det förresten här:
Man matar in nya eller förändrade länkar här på sidan via webben. Sedan har några personer rätt att gå in och "validera" dessa länkar. Alltså kolla att de stämmer, inte redan finns och inte är något ovälkommet. Det behövs verkligen. Ni skulle bli förvånade hur många spam-länkar folk försöker lägga in. Det är allt ifrån reklam för bilar till rena porr-sidor.
Personerna som kan validera kan också lägga in egna länkar direkt och rätta existerande, om manhittar något fel.
Tyvärr är det ett ganska omständigt jobb att ha koll på allt, så det är något som sker ganska sporadiskt. Alltså både kolla existerande länkar och lägga in nya.
Därför behövs det verkligen hjälp av andra.

Tack för allt du lägger in!
 

Feliath

Swashbuckler
Joined
28 Nov 2000
Messages
1,905
Grundlösa anklagelser [OT]

Ni skulle bli förvånade hur många spam-länkar folk försöker lägga in. Det är allt ifrån reklam för bilar till rena porr-sidor.
"Folk"? Allt det där är troberg :gremgrin:


/Feliath - yes I am tired
 
Top