Nekromanti Lägga upp rollspel

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Jag skulle behöva hjälp med att lägga upp Gratis rollspel då vi har många som ligger och väntar på att bli upplagda men jag har inte själv tid att jobba med dem.

Vad arbetet innebär är att skapa PDF-filer av word-dokument, alternativt skapa enkel HTML samt skriva infotext om spelet om det inte redan finns. Hör av er om ni är intresserade av att hjälpa till, för det vore verkligen roligt om alla spel som ligger och väntar kunde komma upp.
 

Preffect

Veteran
Joined
29 Sep 2001
Messages
26
Jag hoppas ni lägger upp t.ex Swashbuckler. Om ni refuserar det skickar jag mina maffiapolare på er /images/icons/smile.gif

mvh
Preffect
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Svinga sig...

... i ljuskronor och sådant? Buskul! mer sådant, anmodas.


Storuggla, som gillar kostymfilm
 

Mask_UBBT

Hero
Joined
9 Dec 2001
Messages
1,795
Location
Tensta, Späckholm
Hmmm...
Om man inte äger Adobe Acrobat så kan man inte göra PDF- filer.

Där ljög jag! haha!

Adobe låter dej, gratis, konvertera upp till 5 filer till PDF. Om jag inte minns fel var Word en av de filtyper som stöddes. Konverteringen i fråga kan göras på Adobes hemsida.

Annars kan jag hjälpa dej med HTML-grejerna. Klart på en halvtimme!

Min mail är gman@trust-me.com

/Mask
"What do you mean 'anal-probe'!?!?!"
 

Krigeus

Veteran
Joined
23 Oct 2000
Messages
135
Location
Luleå, Sverige
Jag kan dra om lite saker till pdf om så önskas, det är absolut inga probbs...säg bara hur ni vill ha dem och vilka inställningar nmi vill ha dem till så är allt finamang...
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Tack för alla erbjudanden

Tack till alla er som erbjudit er att hjälpa till, även om jag inte kontaktat er nu så kanske jag gör det i framtiden.
 
Top