Nekromanti Lägga upp hemsida

TheGoblin

Veteran
Joined
13 Aug 2001
Messages
91
Location
Norrrrrland!
Jag har gjort en hemsida som jag har på datorn för dom som vill ha en förhandstitt på mitt rollspel Demontider.
Men jag vet inte hur jag ska kunna lägga upp min redan gjorda hemsida utan att behöva göra en helt ny (som man måste i Geocities). Så snälla ge ett förslag till vart jag kan lägga upp min sida!
 

archor

Veteran
Joined
14 Jan 2001
Messages
35
Såvitt jag vet så behöver du inte göra en ny för att lägga upp sidan på geocities, jag behövde iaf inte det, se bara till att använda cjb.net när du gör hemsidan så blir den enklare att nå och det ser mer professionellt ut
 

Wolfmaster

Warrior
Joined
22 Oct 2000
Messages
209
Location
Karlskrona, Blekinge, Sweden
Det finns ju en massa Webhotell som du kan lägga upp sidan på. Du bör tex. ha plats hos din internetleverantör, sen får du ju skaffa en cool adress och länka den till sidan......
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,567
Location
Helsingborg
Sök på ' +homepage +providers list free ' på Altavista..
Då kommer antagligen upp några sidor som listar hemsideproviders.. Välj och vraka bland dessa och du kommer se vilka som kräver banners, vilka som har gästböcker, e-mail, utrymme, m.m..

Vad archor menar med cjb.net är att du kan gå till www.cjb.net och förkorta URL:en till din sida.. Din URL kommer då bli valfri.cjb.net eller valfri.cjb.com där valfri är ditt användarnamn.

/[color:448800]Han</font color=448800> som laddar upp en liten lista på IMHO bra providers
 

Erufailon

Swordsman
Joined
20 Jul 2001
Messages
497
Location
Göteborg
[color:4682b4]men vadå? /images/icons/doh.gif e det något fel med geocities, det går fort och användarvänligt! - ett tips av mig som webdesigner</font color=4682b4>
 
Top