Nekromanti Läget på cuba?

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Har fått ett par rollpersoner som är med i den cubanska gerillan (fråga mig inte varför), jag har inte tillgång till mer böcker än regelboken och offensiv.

Om någon skulle ha något om gerilla krigsföring (som är specifikt i Neotehc, jag kan den vanliga) så skulle det inet vara så illa heller.
 

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
Det stämmer. Den är skriven av Markus Boman och hittas ursrpungligen på Dumpstation men finns nu också på NoGo , där Markus och jag är redaktörer.

/RipperDoc
 

Nordmannen

Veteran
Joined
27 Mar 2005
Messages
118
Location
Trondheim
Gerilja på Cuba? Ikke klandre meg for at butikken i Trondheim somler med å få neotechbøker i hyllene slik at jeg ikke kan få tak i offisiell info om saken, men likevel, Cuba er og blir sosialistisk ,Castro eller ikke Castro, forholdene der kan ikke gi grobunn for dermed basta. Et neotech uten etterlevninger fra den kalde krigen (selv om Cubanerne har det bedre enn amerikanerne) er ikke noe neotech. Men,men, jeg skal ikke legge meg opp i andre sine spillopplevelser, forøvrig finnes det en god artikkel om Cuba på MSN, encarta.
 

Bastardo

Swordsman
Joined
30 Dec 2002
Messages
492
Location
Stockholm
Kan tillägga att den dock inte har uppdaterats sedan releasen och ifall någon har en idé eller tanke kring något som han/hon känner borde finnas med i en eventuell uppdatering är välkommen att skicka ett mess om det =)

Även om ni har hittat en massa fel och eller krimskrams som borde rättas till är det bara att höra av sig..
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Tack för det.

Nordmannen, jag har tänkt mig att låta kalla kriget vara en faktor på olika sätt och eftersom en av spelarna har arbetat om kalla kriget så kommer han nog tycka det är särskilt intressant.

Har ni några roliga ideer bara sådär om vad som kan hända dem så är de inte ovälkomnade.
 

Nordmannen

Veteran
Joined
27 Mar 2005
Messages
118
Location
Trondheim
Vel,vel det kan jo tenkes at USA gikk inn og smadret regimet, i en av sine siste krampetrekninger for igjen å samle landet mot en ytre fiende, slik at folk ikke skal legge merke til gjørmen de står og tråkker i. Eventuelt at Megaforetakene ikke liker sosialister, og gjør det USA ikke gjorde/klarte i sin tid. Og det vi nå har er en sosialistisk gerilja, med omfattende støtte i befolkningen, hvor kjernen utgjør segmenter av den gamle Kubanske hæren (eller trent opp av disse).
En annen mulighet er at Kuba sender ut krigere trent opp i geriljataktikk for å spre revolusjonen rundt om kring, det har de gjort før. Så jeg må nok resignere, og si at, joda det går an.

...noen ganger må jeg tenke mange ganger før jeg tenker noe vettugt.
 
Top