Nekromanti Lägesrapport?

Gibbon

Veteran
Joined
8 Jun 2001
Messages
70
Location
Norrtälje
Sååå... året tickar på... November är snart här och crowdfundingen avslutad sedan ett tag tillbaka. Vad händer nu?
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,340
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Håller med, vore fint med en uppdatering så vi vet att arbetet går åt rätt håll.
Mundo said:
De har lämnat landet, flytt till Kuba med pengarna! :
Minimoni said:
Hehe, nja :)

Det är väl inte det som oroar, dock alltid skönt att som kund veta att projektet går framåt.
Inkognito said:
Till Mexiko såklart! :)

Håller med, inte orolig men vore fint med en notis om att allt rullar på med ett släpp inför julen (2014!!! :) )
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,340
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Fortfarande inte ett ljud från Åskfågeln... Bristen på information från Åskfågeln är allt annat än bra. Jag hoppas att det beror på att de ivrigt arbetar med western, men någon information borde de kunna lämna.
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Kunde inte riktigt minnas vad som var sagt så jag kollade https://www.indiegogo.com/projects/western-iv#activity
Postat för en månad sen:

"Just nu är vi inne i ett intensivt bearbetningsskede, då många nyttiga och kloka korrektur har kommit in. Det arbetet har tagit lite längre tid än beräknat – men resultatet blir bättre. Vi kommer att behöva lägga även oktober månad på att få allt klart, men räknar med att alla får sina böcker i god tid före jul."

November börjar ju på lördag så jag gissar att de arbetar för fullt just nu för att få iväg böckerna på tryck och att vi får vänta tills att de gått iväg innan vi får en uppdatering. Hur kul är det med en uppdatering som säger att "snart skickas böckerna på tryck" jämfört med "NU är böckerna skickade på tryck och vi kommer börja skicka ut saftiga pdf-filer till alla crowdfundare!" :grin:
Minimoni said:
Måste ha missat det. Nice att du länkade :)
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Nu är det däremot förseningsvarning! Snart en vecka in i november utan tecken... :(
 

Rioteyes

Veteran
Joined
7 Jul 2014
Messages
11
Ska bli så gott när man har böckerna i handen!
Men när blir det?
Info om hur arbetet går uppskattas!
Så väl positiv som negativ!
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,340
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Skönt att höra att PDF filerna kommer innan jul i alla fall. Hade ju varit ännu roligare att få se böckerna i min bokhylla, mem mantager vad man haver och PDF filerna kommer ju räcka för att äventyra i "the wild west"
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Underbara nyheter! Innehållet är för mig viktigast, böckerna är ju mer som prydnad! ;)

@Anders & Tove Kommer de nya pdf:erna att ha bokmärken för kapitlen? Saknar detta oerhört mkt i beta-pdf:en. Den verkar dessutom låst så att jag inte kan lägga till dessa själv?
Vilket jag absolut kan tänka mig att göra för att inte riskera ett senare släpp!! OBS!! :)
 

Rioteyes

Veteran
Joined
7 Jul 2014
Messages
11
Bra med en läges rapport!
Låter som ni jobbar på riktigt bra, med tanke på det som hänt!
Inte lätt när sjukdomar drabbar en och ens nära.
Måste säga att jag längtar till jul:)!
 

Klingonsylt

Swordsman
Joined
28 Sep 2005
Messages
488
Location
Umeå
Hoppas att allt flyter på som det ska, ser det ut som pdf:erna kommer att komma ut före jul? Det är en julklapp som jag ser fram emot :)
 
Top