Hej allihopa,
Jag driver en podd som heter LÄS HÅRT. Min kompis Johan och jag pratar om böcker. Nu har podden blivit ett fanzine.
LÄS HÅRT #1 går att beställa nu!
Inuti, i ingen speciell ordning: Krakow, cricketfilmsrecensioner, vin och livsstil, filmcensorn som älskade Jackie Chan av @Jocke , dikt av @guldfink, @hedmeister och manlig ensamhet, recension-någonting av Doodles by @pappa, Tao enligt Torsten Ehrenmark, och ja, ni träffar en mystisk främling på ett värdshus.
Lite bakgrund till fanzinet kan ni hitta här:
www.rollspel.nu
Kolla vad fin den är!
Print power!
/Magnus
Jag driver en podd som heter LÄS HÅRT. Min kompis Johan och jag pratar om böcker. Nu har podden blivit ett fanzine.
LÄS HÅRT #1 går att beställa nu!
Inuti, i ingen speciell ordning: Krakow, cricketfilmsrecensioner, vin och livsstil, filmcensorn som älskade Jackie Chan av @Jocke , dikt av @guldfink, @hedmeister och manlig ensamhet, recension-någonting av Doodles by @pappa, Tao enligt Torsten Ehrenmark, och ja, ni träffar en mystisk främling på ett värdshus.
Lite bakgrund till fanzinet kan ni hitta här:
Hjälp - jag ska göra ett fanzin!
Jag ska göra ett fanzin. Det ska vara baserat på min podd LÄS HÅRT. Baserat och baserat, det utgår från podden. Skriven av mig, av poddens lyssnare, av vänner. Alltså, skulle ändå säga att alla som någon gång läst en bok är välkomna att skriva. Pro-books, anti-tråk. Kaos och kul. Noll ekonomi...
Kolla vad fin den är!
Print power!
/Magnus