Re: *Gråter*
OK, antingen så tar du det här på på tok för stor allvar eller så driver du med oss. I vilket fall, sakta ner lite.
Tja vad ska jag svara?
Jag har sansar mig nu och jag tar det inte på stort allvar egentligen, jag drog nog bara stora växlar av saker och ting samtidigt som jag blev irriterad på en massa saker, dels att jag uttryckte mig dåligt, kanske idiotiskt i viss mån, när jag så gärna ville få fram något som jag faktiskt tyckte skulle kunna spela en potensiell skillnad i vissa sammanhang, men det var nu när jag sansat mig inte så viktigt egentligen.
Mitt sammanbrott berode nog också på en massa andra faktorer, som trötthet, stress och det faktum att jag vistas i en miljö i verkligheten där hån och gliringar gör det tufft att klara trycket, fast jag har aldrig tidigare råkat ut för ett liknande sammanbrott så vart denna egentliga bagatell debatt droppen som fick bägaren att rinna över ... kanske inte debatten i sig men min tillfälliga överkänslighet samt att jag kanske generellt sett övertolkat en hel del intentioner.
Tja jag kan egentligen förklara allt men det blev kortslutning, så var det.
Och det var så att du faktiskt har hjälpt mig att tänka i nya banor nu, vilket jag är direkt skitglad över och nu känns det som jag är stärkt av allt det inträffade samt min nyfunna förmåga relatera till saker på ett bättre sätt som jag upplever det.
Så mitt nya sätt att tänka vilket du gav mig i någon mening (hjälp till självhjälp eller något) har nu gett mig en salig lycka, nu känner jag också att jag börjar kunna komma med nya perspektiv, tack vare dig återigen.
Sen blev det lite lovebombing i slutet men behövde jag och jag hoppas att du också mår lite bättre av det, även om du förhoppningsvis redan mår bra. Dit kön är för övrigt irelevant för lovebombingen, jag gillar dig numera officiellt och detta oavsett vilket kön du tillhör. Däremot gillar jag dig inte på samma sätt som jag gillar min flickvän. Jag gillar ditt sätt att tänka och det faktum att du öppnade upp min tankevärld.
För övrig undrar jag om mitt sammanbrott kan vara farligt om rollspelsmotståndare får tag på det var på det genast bör raderas, jag gör så om det går föresten, annars kanske admin kan bedöma risken och radera det isåfall.
Karin boje (stavning osäker) skrev något i stil med "det gör ont när knoppar brister", så det gjorde ont när min knopp och då syftar jag på huvudet brast, men var inte farligt förstår jag nu, men det kanske inte alla förstår ...
Nää nu går jag och lägger mig för jag är skittrött ... radera om ni tycker det behövs, det var ju trots allt sant, om blott för en stund.
Och yes ... du är killen hela dagen Troberg ... coolt att du faktiskt förändrat mitt tankesätt (sant/ingen ironi)