Nekromanti Kuponger på Lulu

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,507
Location
Helsingborg
Fram till och med fredagen 13:e så är det 18% rabatt på ett köp (oavsett mängd) om du anger kupongen CAUGHT vid ditt köp. Personligen tycker jag det är värt att handla först när det är fri frakt eftersom det är då när man sparar mest pengar. Den rabatten brukar dock bara förekomma 1-2 gånger på år.

Kupongen fyller du i på den nya sidan du kommer till efter att ha klickat på "Add to cart".



Eftersom detta är promotionforumet kan jag ge en länk till de svenska Lulu-spelen.

/Han som kommer att uppdatera tråden när det kommer nya kuponger
 

Attachments

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,916
Location
Nordnordost
Det här brukar bli bättre om man köper produkter som kostar mycket. Är man ute efter många billiga saker är det bättre att vänta in fri frakt.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,507
Location
Helsingborg
60% rabatt på ground shipping om du köper saker som kräver frakt för minst $10.

Erbjudandet gäller till och med 20:e juli (imorgon). Du behöver inte fylla i någon kupong.

/Han som kan säga att det gäller för frakt upp till maximalt $150
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,507
Location
Helsingborg
Strum a tune for savings! Tune in to 20% savings on your next purchase! Ends 7 September 2012. Visit Lulu and use coupon code CITHARA20 get your savings.

/Han som inte hittade någon bild denna gång
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
20 % rabatt på lulu.com fram till fredag 05 oktober om man anger koden PLUMA.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,507
Location
Helsingborg
Between Friday (23 Nov) and Tuesday (27 Nov), Lulu is offering 30% off any order with code REDEMPTIO or 35% off any order over €750 with code DELIRITAS.

/Han som egentligen slutat uppdatera här, men det här var ett såpass bra erbjudande att han ville dela med sig av det
 

Hunk

Hero
Joined
3 Aug 2001
Messages
1,419
Tack för tipset! Jag hade en Lulu-order på G och 30% rabatt är bättre än 20% :gremsmile:.

Om du eller andra ser liknande rabatter framöver är det alltid trevligt med postningar här.
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,916
Location
Nordnordost
30% är så bra som det blir på Lulu. Möjligen att fri frakt kan bli lite billigare om man köper få eller billiga saker. Men fraktkostnaderna har gått upp på senare år så de erbjudanena kommer allt mer sällan.
 

RPG2000

Veteran
Joined
26 May 2011
Messages
86
Location
Sthlm

Botulf

Hero
Joined
25 Dec 2008
Messages
1,211
hmm borde kanske ta tillfället i akt då kanske... Jag har ju funderat på de där Barbarians of Lemuria-spelen Dogs och War och Legends of Steel jag saknar. Samt den där Realms of the Crawling Chaos till Labyrinth Lord.
 

RPG2000

Veteran
Joined
26 May 2011
Messages
86
Location
Sthlm
Dags igen:
20% off Lulu Book Code
Just in case you want to pick one of the many fine OSR products on Lulu. This is good until August 9th.

ARDENS20


Jag klippte ut hela inlägget från en blogg, men jag antar att det funkar med annat än OSR.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,507
Location
Helsingborg
Promotion Code FALLSALE40

40% Off all print options

Offer ends November 4th, 2013 at 11:59 PM.


EDIT: jag ska korrigera ett misstag.
This offer is exclusive to purchases of your existing work, as well as work you publish within the promotional period, and the details are:

/Han som kan säga att en länk til de svenska Lulu-spelen finns i trådstarten
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,281
Location
Örebro
40% är rätt mycket rabatt det! :gremsmile:

Han said:
/Han som kan säga att en länk til de svenska Lulu-spelen finns i trådstarten
Nice! Fast lite ouppdaterat. :gremwink:
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,916
Location
Nordnordost
Är du på rätt lulu? Ibland funkar kupongerna bara i den brittiska eller amerikanska butiken
 

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,413
Location
Umeå
wilper said:
Är du på rätt lulu? Ibland funkar kupongerna bara i den brittiska eller amerikanska butiken
Ingen aning men varken brittiska eller amerikanska butiken funkar för mig.
 
Top