Jag fattar inte riktigt grejen mot POJ. Nu Àr inte han i nÄgon riskzon just nu. Men kÀnns för mig vÀldigt underligt att han fÄr sÄ mycket fokus. Andra har pÄpekat att vi Àr fler som spelat passivt, utöver honom. Jag fattar dock vad Basse menar, Basse vill se mer substans, nÄgot att ta pÄ, nÄgot att reagera pÄ, nÄgot dÀr vi kan se och syna snedsteg. Jag Àr helt med pÄ resonemanget att en ulv tjÀnar pÄ att inte dra uppmÀrksamhet mot sig. TÀnkte skriva vara tyst först, men vara tyst dra Àven det uppmÀrksamhet. Jag tÀnker att en slug ulv kan fortfarande vara hejdlöst aktiv, skillnaden ligger snarare i vad ulven skriver och modet att ta stÀllning. Se Basse, med flera, jag lÀr mig med tiden och fattar vad som menas.
UtifrÄn detta skulle jag till exempel hÄlla Basse som tÀmligen grön, sett till aktivitet. Nu har jag inte hunnit gÄ igenom och skapa mig en bild om huruvida hans inlÀgg har substans. Kanske blir jag hÀr lurad av aktivitet, snarare Àn innehÄll, vilket jag tycker Àr den fÀlla som syna aktivitet gÀnget ofta gÄr i. De fÀster sig vid mÀngd, över substans, och blir blinda i sin jakt pÄ lÄgflygare. NÄgot som skymmer sikten för vad som sÀgs i inlÀggen. Samtidigt Àr jag helt med pÄ att lÄgflygare mÄste komma igÄng, för att dessa ska kunna fÄ nÄgon form av nyans och inte förbli en grÄ massa.
Ska se om jag kan Äterkomma med ett inlÀgg med lite mer substans. Det hÀr inlÀgget, Àr jag medveten om inte tillför sÄ mycket just nu utöver allmÀnna tankar frÄn mitt hÄll, hur jag ser pÄ spelet och spelar det. Samt varför jag dÄ kan hÄlla mig mer försiktig om vilken fÀrg jag har eller inte har pÄ POJ till exempel. Det kan mycket vÀl Àndra sig nÀr jag kikat pÄ dennes inlÀgg mer ordentligt.