Varulv Kungariket Död: Varulv - R2

Hörrni, ska vi inte göra ett nytt försök att bara rösta på Number One och låta slumpen avgöra 2-4? Då ger vi ulvarna sämst chans att pricka nattmordet i boningen.

Bara för att vi schabblade bort det förra rundan (jag var delorsak till det) så betyder det inte att det är en dålig idé. Alla som röstat på andra än Sidd, var nu solidariska och flytta till Sidd!

@Basenanji
Kan vara spå att POJ är oskyldig i drevandet som uppstod in på AD.
Brynolf-POJ är båda bybor.

Pröva tanken: Octa, BM med flera vill bara låta POJ (som ny spelare) slippa galjen första rundan och de tre ulvarna var bara nöjda med att den läskige Brynolf skickas ut.

Jag är helt trött på det här just nu. Sorry om jag tjatat @POJ men jag vill att vi alla som bybor skriver även om vi har fel och ger oss på tokiga spår. Men att inte skriva ha idéer om spelet, är faktiskt en helt legitim ulvstrategi.

@bigmama så om jag röstar på Sidd så är jag mer solidarisk alltså?

Jag är helt trött på det här just nu. Sorry om jag tjatat @POJ men jag vill att vi alla som bybor skriver även om vi har fel och ger oss på tokiga spår. Men att inte skriva ha idéer om spelet, är faktiskt en helt legitim ulvstrategi.

@bigmama så om jag röstar på Sidd så är jag mer solidarisk alltså?
Ja, solidarisk mot iden att försvåra för ulvarna att utföra nattmord, för de vet inte vilka som kommer vara kvar i boningen.

Så här: jag bortser medvetet från sånt som för eller emot AD, ärr, stickningar, monster-i-garderoben, allt bös. Det viktiga är att visa varandra om vi är gröna eller skumma. Vanligt J-a Varulvsspel (VJVS) äger alltid. Alltid. Ulvar vill inte rösta ut varandra. Bybor visar varandra att de är bybor genom att skriva och hålla på. Sorry, men nu börjar jag bli trött.

okejrå solidarisk mot byn då.
Röst: @Sidd

RÖSTLÄGET:

Sidd 6 (Anthrox, Sömniga Isaac, Stradh, Octagonal, Big Mama, Basenanji)
POJ 1 (Sidd)

(POJ röstar på Octagonal, men hans röst räknas inte)

Om det finns en väktare så ska du skydda Anthrox. Om Anthrox är bybo kommer han annars bli nattmördad om en timme.

Varför känns det som att du blir tippsad å rättat av en ulvtjatt när du korrigerar dig själv så här?
Klarar alldeles fälv att läsa men först läste jag fel.

Sidd 5 (Anthrox, Sömniga Isaac, Stradh, Octagonal, Big Mama)
POJ 2 (Sidd, Basenanji)
Octagonal 1 (POJ)

@Sidd, ta en för laget nu. Flytta din röst till dig själv så lottas 2-4 och ulvarna får stirra runt i sitt gryt ett tag.

Om du är väktaren, vakta Anthrox.

Jag röstar på @Sidd, men jag vill att alla kommer ihåg att jag velade som en fakkin gälning när det visar sig att han är bybo och ulf-team vinner.

Back