Nekromanti Kult tillbehör?

Johan Granberg

Swordsman
Joined
26 Nov 2000
Messages
757
Location
Umeå
Kan någon berätta för mig vilka tillbehör som har släppts till KULT? Jag har Grundboken, Den svarta madonnan, Metropolis och Mörkrets legioner (hhm...heter den verkligen så?..) Vilka fler finns det?

"Det är bättre att dö stående än att leva på knä"
- Emiliano Zapata
 

.nathan

Veteran
Joined
1 Jun 2000
Messages
52
Location
vänersborg
"the judas grail", "beyond the boundaries" och "heart, mind and soul" var dom tillbehören som endast kom ut på engelska tror jag, det är ett äventyr och två böcker som sammanfattar magireglerna, den ena med döds- och tidsrummagi och den andra emd resten. Sen så har ett äventyr med namn fallna änglar släppts också, som är riktigt värdelöst, sen så tror jag inte att det är något mer.

jag har förövrigt också den svarta madonnan och mörkrets legioner att sälja om någon är intresserad

jonatan
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Vilken version av Kult är mörkrets legioner avsedd för och vad handlar den om?
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Jamen det är ju klart. Jag fattar inte vad jag tänkte på. Jag trodde att det handlade om ett haschodlande lämmelkollektivs äventyr på 1880-talets Gotland. Tänk så fel man kan ha/images/icons/wink.gif
 

Johan Granberg

Swordsman
Joined
26 Nov 2000
Messages
757
Location
Umeå
Jo det tror jag. Har aldrig sett dem i någon affär dock.

"Det är bättre att dö stående än att leva på knä"
- Emiliano Zapata
 

Wolfmaster

Warrior
Joined
22 Oct 2000
Messages
209
Location
Karlskrona, Blekinge, Sweden
Det finns oxå ett äventyr som heter Tarotikum, helt underbart, skulle även komma ett som heter The Opharnige (stavas kanse så, barnhem ska det vara i alla fall) på tre böcker om typ 50-100 sidor dvs stor men jag vet inte om det kom.....

"Det finns inga ateister i skyttegravarna"
//Palle
 

Bosse_UBBT

Swordsman
Joined
7 Feb 2000
Messages
429
Location
Stockholm
Det han aldrig komma ut, precis som Leviathan (stor kampanj, första delen finns utgiven på spanska) och kampanjboken Inferno (som är ganska usel).

/Andreas
 

Renfield

Swordsman
Joined
20 Feb 2001
Messages
567
Location
Linköping
Är det något fel på Gotland?

*från gotland*

:)

"He who conquers the past, commands the future.
He ho commands the future, conquers the past."
 

Johan Granberg

Swordsman
Joined
26 Nov 2000
Messages
757
Location
Umeå
Vet någon var jag kan få tag på Tarotikum?

"Det är bättre att dö stående än att leva på knä"
- Emiliano Zapata
 

.nathan

Veteran
Joined
1 Jun 2000
Messages
52
Location
vänersborg
kvalité på prylarna

jag antar att det där kanske är jag...
det är helt oöppnade, fortfarande inplastade boxar, så jag antar att dom är i rätt bra skick. har ingen direkt aning om vad dom är värda, kan kolla upp det, eller så kan du ge mig ett pris

jonatan<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by .nathan on 2001-05-15 18:32.</EM></FONT></P>
 

.nathan

Veteran
Joined
1 Jun 2000
Messages
52
Location
vänersborg
Mörkrets legioner

innehåller tre böcker fullpackade med väldigt användbar info om spelvärlden. Den släpptes till första utgåvan men är kompatibel med dom andra också antar jag, förutom att en del varelser har magikunskaper, som inte står beskrivna i 2 utgåvan, men det är ju bara att stryka.
Helnyttig info som är jättebra till äventyrs- och kampanjsinspiration, om alla arkonter, dödsänglar, olika kulter osv

jonatan
 
Top