SÄLJES Kult och Chock (SÅLT )

SteelAlloy

Veteran
Joined
21 Feb 2023
Messages
8
Avslutar min ”utförsäljning” med två skräckrollspel.

Vi börjar med Kult: Divinity Lost. Jag har den svarta, tygklädda versionen av spelet, vilken ger ett väldigt stiligt intryck i bokhyllan. Boken är i princip helt orörd, då jag vid inköpet gömde undan den för att inte barnen skulle hitta den och förfäras över illustrationerna… I stället jag sporadiskt läst PDF:en, men den följer tyvärr inte med i köpet.

Prisidé: 400 kr plus frakt.

Sedan har vi Elosos version av Chock där jag har boxen komplett med tärningar, regelböcker och fem oanvända rollformulär. Därutöver medföljer äventyret ”Märk hur vår skugga” och modulen ”Beredskapstid” samt traumakorten.

Paketpris: 500 kr plus frakt. Notera att frakten ligger på ca 90 kr, då paketet blir tungt!

Jag inser att man kanske är spekulant på enskilda delar i Chock-paketet, men det blir helt enkelt för krångligt för mig att skicka flera småpaket. Inget som hindrar, dock, att du köper hela paketet och sedan säljer vidare det du inte vill ha.


Spelen finns numera på Tradera i stället. Där finns också några spridda nummer av Rubicon och Sinkadus.
 

Attachments

Last edited:
Top