(KULT) Nya Bible edition släppt, MEN...

McKatla

Utan titel
Joined
2 Aug 2010
Messages
1,018
Såg just på Helmgasts butikssida att de släppt Bible edition 2nd version. Bra så, men än en gång släpps en produkt INNAN vi som backat och köpt den på det sättet har fått produkten ifråga. Det gör mig irriterad (minst sagt). Varför skall det vara så svårt att inse att vi som backar faktsikt vill ha grejerna när de släpps (och gärna lite innan officiellt släpp) – och att det är ett fullt rimligt krav; det är i alla fall för mig en primär anledning till att alls backa!

Så när kan vi backare få boken?
 
Last edited:

Jimmy

The One Ringkvist
Joined
23 Jul 2000
Messages
640
Location
.
Är det ett känt problem? Tänker att distributören bör veta var din bok är?

(I övrigt är jag inte insatt alls, vet bara av egen erfarenhet att distributören kan lösa mycket.)
 

McKatla

Utan titel
Joined
2 Aug 2010
Messages
1,018
Ja, det är ett känt problem. Det händer tyvärr emellanåt, och beror (tror jag) sällan på distributionen utan på tillverkaren.
 

Jimmy

The One Ringkvist
Joined
23 Jul 2000
Messages
640
Location
.
Ja, det är ett känt problem. Det händer tyvärr emellanåt, och beror (tror jag) sällan på distributionen utan på tillverkaren.
Aj då. Hoppas det löser sig i alla fall. Ville mest inflika att just distributionen ofta har lösningar och svar.
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,912
Location
Sandukar
Beklagar att vi var otydliga med denna add-on, att den inte var exklusivt kopplad till Kickstarterkampanjen, utan en vanligt produkt som ersatte den tidigare bibelutgåvan. Vi valde att ha med stora delar av vår back catalogue som möjliga add-ons till de helt nya produkterna som var själva Kickstartern.
 

McKatla

Utan titel
Joined
2 Aug 2010
Messages
1,018
Beklagar att vi var otydliga med denna add-on, att den inte var exklusivt kopplad till Kickstarterkampanjen, utan en vanligt produkt som ersatte den tidigare bibelutgåvan. Vi valde att ha med stora delar av vår back catalogue som möjliga add-ons till de helt nya produkterna som var själva Kickstartern.
Ok, då blev det klarlagt i alla fall. Och ja, ni kunde varit tydligare. I så fall hade jag inte lagt till boken i kickstartern, utan köpt den nu direkt från hemsidesbutiken. Men frågan kvarstår: när får jag denna add-on, som redan är betald och bevisligen finns i tryck? Jag backade på pdf-nivå, så Bible edition är enda fysiska prylen jag skall (och vill) ha, så argumentet att vänta på resten av kickstarterprylarna för att spara på frakten köper jag inte.
 

.Per.

Rollspelsverket
Joined
3 Feb 2018
Messages
410
Så detta är skillnaden:

The 2nd version of the Bible Edition features a black cloth cover, with gold foil print on top, and two color print inside with blood red headlines, making them clearer and more visible than the 1st version of the Bible Edition. Just as with the 1st version, the edges of the pages are gold coloured.
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,912
Location
Sandukar
Så detta är skillnaden:

The 2nd version of the Bible Edition features a black cloth cover, with gold foil print on top, and two color print inside with blood red headlines, making them clearer and more visible than the 1st version of the Bible Edition. Just as with the 1st version, the edges of the pages are gold coloured.
Innehållsmässigt är det samma texter - det är ingen ny regelbas som så. Den gamla Bibelutgåvan var så populär så hela tryckningen tog slut på rekordtid, så vi gjorde en ny, lite upphottad, version den här gången.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,481
Location
Rissne
Jag håller fortfarande tummarna om en PDF-version av bibelutgåvan (nej, jag vet att det nog inte blir en, men det skadar inte att hoppas…)
 
Top