Nekromanti Kult, Divinity lost forum?

dancodan

Swordsman
Joined
14 Aug 2017
Messages
574
Hejsan, är det inte dags att kicka igång ett kultforum nu när spelet är släppt?
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,382
Är inte reglerna att man får ett forum när man släppt magireglerna? :p
 

dancodan

Swordsman
Joined
14 Aug 2017
Messages
574
Sådär, äntligen är magireglerna släppta.
Dags för ett KULT-forum nu?

=)
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,867
Location
Ludvika
Jag tror spelskaparna behöver begära ett. Annars faller det under allmänt rollspelande.
 

CapnZapp

Myrmidon
Joined
3 Apr 2008
Messages
3,998
Det här allmänna Helmgastforumet flödar inte direkt över av trafik... kan verkligen ett särskilt Kult forum motiveras?
 

Monokel

Koboldjägare från Chronopia
Joined
6 Nov 2019
Messages
469
Location
Uppsala
dancodan;n338366 said:
Sådär, äntligen är magireglerna släppta.
Var? Hittar inget om det på Helmgast hemsida eller facebooksida.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,370
Location
Stockholm
Rymdhamster;n338367 said:
Jag tror spelskaparna behöver begära ett. Annars faller det under allmänt rollspelande.
Vi kan skapa ett om vi vill, men som du är inne på så är det oftast så att jag inte vill konkurrera med deras egna forum om de inte ber om det.

Så om Helmgast vill ha ett forum här får de det, men de har ju sitt eget så jag tror inte det blir aktuellt.

MVH

/Magnus
 

dancodan

Swordsman
Joined
14 Aug 2017
Messages
574
Monokel;n338376 said:
Var? Hittar inget om det på Helmgast hemsida eller facebooksida.
Sorry, var lite otydlig. Jag skojade om att Helmgast äntligen släppt magireglerna till EON 4 https://webshop.helmgast.se/eon/magi-den-forbjudna-konsten.html




Magnus Seter;n338390 said:
Vi kan skapa ett om vi vill, men som du är inne på så är det oftast så att jag inte vill konkurrera med deras egna forum om de inte ber om det.

Så om Helmgast vill ha ett forum här får de det, men de har ju sitt eget så jag tror inte det blir aktuellt.

MVH

/Magnus
Håller med, det är nog inte aktuellt nu när man tänker efter lite.
 

Monokel

Koboldjägare från Chronopia
Joined
6 Nov 2019
Messages
469
Location
Uppsala
dancodan;n338402 said:
Sorry, var lite otydlig. Jag skojade om att Helmgast äntligen släppt magireglerna till EON 4 https://webshop.helmgast.se/eon/magi-den-forbjudna-konsten.html
Och så kom jag och förstörde skämtet :sad: Tror att vi alla därför kan enas om att jag är personligen ansvarig för att det inte ser ut att bli något Kult-forum. Räknar med att välförtjänt få det slängt i ansiktet under lång tid framöver!
 

dancodan

Swordsman
Joined
14 Aug 2017
Messages
574
Haha, jag är inne ibland på kultforumet http://forum.kultdivinitylost.com/index.php men det är väldigt dött där.
Försökt söka lite internationellt men hittar mest träffar på Call of Cthulhu då.
Jag håller tummarna för att KULT-scenen kommer växa sig större då det är en riktig favorit bland oss att spela i nutid.
 
Top