Kult döden är bara början

Cvnoz

Veteran
Joined
16 Jan 2021
Messages
3
Hej jag hitta min gamla regel bok till kult döden är bara början undrar om det är nått värde i den boken?
 

lupmet

Swordsman
Joined
19 Feb 2014
Messages
589
Location
Göborg
Som jag har förstått det så bestod första upplagan av spelet utav tre böcker och den andra bestod utav två böcker. Jag tolkar det som att det bara är en bok som du har hittat? Värdet på gamla rollspel är nu högst diskutabelt, men okompletta spel är det nog skralt med intresse för. Jag blev nyfiken och kollade in på Traderas avdelning för rollspel från Äventyrsspel och det var ganska så högt och lågt. Vissa klassiska samlarobjekt kom över 700 kr medan andra ligger på ett par tior.
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,540
Location
Fallen Umber
Första utgåvan är tre häftade böcker i en box. Andra utgåvan är en stor bok i US Letter-format. (Tredje är Beyond the Veil, fjärde är Divinity Lost.) Troligtvis är det andra utgåvan du har, och då är det komplett och säkert värd en del, jag vet dock inte hur mycket. Men lägg upp en bild på boken så får vi se!
 

Cvnoz

Veteran
Joined
16 Jan 2021
Messages
3
Aha okej det var intressant. ja jag såg det på baksidan att det andra utgåvan nu liten text som jag missa 🙂. Jag hittade den bland mina gamla rpg grejer på vinden blev aldrig av att vi spela det så tänkte när såg den att den kanske kunde vara värd nått så man kan förvara den på lite bättre ställe. Försökt hitta info om kult på webben men det har inte gett så mycket resultat.
 

Attachments

Cvnoz

Veteran
Joined
16 Jan 2021
Messages
3
Får tacka så för mycket information det var intressant blir nog till och kolla igenom alla böcker man har liggandes kan ju va värt och förvara dom lite bättre 🙂
 
Top