Nekromanti Kritik.

Orchson

Veteran
Joined
6 Jun 2001
Messages
174
Location
Göteborg, Sverige.
Jag har upptäckt att några verkar vara milt uttryckt förbannade på mig för en del av de inlägg jag postar.

Men det finns inte en chans i världen att jag kommer be om ursäkt.
Det här är väl ett forum för diskussioner kring EON? Inte troubleshooting för spelledare. Och det jag postar är just det, saker som jag vill diskutera, saker jag kanske tycker skall ändras på. Och saker som jag tycker är helt uppåt väggarna fel och vill ha en ny regel på. Oftast har jag utarbetat en egen regel, men jag postar ändå mina tankar här, för ni kanske har bättre ideer än vad jag har. Så har det varit i en hel del fall, och då har jag tackat varmt.

Jag har inget emot kritik, kritik är det som gör en till en bättre spelledare. Men då skall det vara konstruktiv kritik, och inte en massa innehållslöst bjäfs som egentligen inte är mer än olika personers desperata försök att visa hur smarta de är. Sådant är ju meninglöst. Tycker man att mina inlägg är menlösa, korkade eller vad som helst. Så står det ändå ingen och hotar med en pistol och säger att man måste läsa dem. Det är bara att låta bli.

De flesta härinne skall inte ta åt sig speciellt mycket av det här messet, det är enbart ämnat för dem som uppenbarligen inte kan, eller vill, komma med konstruktiv kritik.

De flesta verkar vara både vettiga, resonabla och inte rädda för att andra har åsikter som inte stmämmer med ens egna.

Tyvärr finns det också personer som dels inte tänker efter innan de skriver, dels de som verkar vilja börja bråka, och slutligen de som tycker att alla skall spela på samma sätt och att andra sätt att spela inte skall toleras.

"Folk som tar mig på allvar borde spärras in."
 

Varg

Veteran
Joined
18 May 2000
Messages
79
Location
Arvika
BRA!
Kunde inte sagt det bättre själv...
Man törs nästan inte skriva ibland pgr av JOBBIGA svar...
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Visst !

Du har ju helrät om det här. Det här forumet är ju till för det du säger, att kunna byta idéer & sådant med varandra. Annars så är det väll ganska meningslöst att starta ett forum överhuvudtaget.

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>
 
Top