Nekromanti Krimorg - Organiserad brottslighet i Neotech?

Bastardo

Swordsman
Joined
30 Dec 2002
Messages
492
Location
Stockholm
Ville bara för eventuella intresserade meddela att min tidigare kampanjartikel till n2 om den organiserade brottsligheten anno 2059 - "KRIMORG" - nu har uppdaterats och finns ute för nedladdning från antingen NoGo eller Dump Station.

Kanske någon får en spontan idé på vidareutveckling av artikeln eller om det på något ställe krävs förtydliganden så är det bara att plinga iväg ett mail :gremsmile:
 

Nordmannen

Veteran
Joined
27 Mar 2005
Messages
118
Location
Trondheim
Du var treg med å varsle oss på forumet om oppdateringen, det var det mest skuffende med ditt arbeid med artikkelen. Også ventet jeg litt lenge på oppdateringen, men det var værdt det, dessuten bør jeg la være å klage når jeg ikke gjør noe.
Hvis du ikke klarer å tolke humoren min (klandrer deg ikke i så fall), så kan jeg fortelle at det som står ovenfor betyr at det var en finfin oppdatering (hadde Neogames jobbet i samme fart, ville jeg ha hatt full bokhylle og tom lommebok).

Tør vi håpe på en til!?
 

Bastardo

Swordsman
Joined
30 Dec 2002
Messages
492
Location
Stockholm
Haha, bra att du översatte > min norska är inte SÅ bra att jag genast förstod ironin :gremwink:

Verkligen jättebra synpunkter du skickade förresten! Kanonbra! Tackar för det :gremsmile:
 
Top