Nekromanti Krille WoWar inte alls

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Däremot spelar Krille City of Heroes samt City of Villains och härjar i/räddar Defiant (servern, alltså) alldeles för mycket relativt hans plånbok, nattsömn och sociala liv.

För närvarande har Krille följande trikåfjantar:

Storm Kitty, först och mest ursprunglig, storm defender numera på lvl 39. Storm Kitty är naiv, urgullig och stormig (d'uh) och semestrade i somras i New Orleans (hjälte).

Shadow Kitty är martial arts stalker level 34 och är Storm Kittys onda syster. Shadow Kitty är rätt cynisk och elak och precis sådär sadistisk som bara en katt med en nyfångad mus kan vara (skurk).

Kitty in the Hood är Storm Kitty i en alternativ tidslinje, där Shadow Kitty snodde hennes krafter. Fast det hindrade förstås inte Kitty från att ändå försöka rensa staden från Ondska, Skurkar och Möss, så med pilbåge och Robin Hood-komplex så gav hon sig ut igen. Level 13 archer defender (hjälte).

Fimbulwinter är den allomfattande vintern given form och tanke. Hon är föregångaren till Ragnarök och hon har väntat länge nog nu. Level 24 ice dominator (skurk).

Old Fool är lite knorrig och kontig nu, eftersom han har suttit i fängelse hur länge som helst. Nu är han dock fri igen och håller på att bygga upp sin gamla ninjaklan igen. Level 13 mastermind (skurk)

Old Man Trouble är en gammal boxningsmästare som tröttnade på knark och oväsen från spolingarna i kvarteret, så nu går han helt enkelt ut och spöar upp dem. Han har egentligen inga krafter utöver sina knytnävar, samt att han är stor som ett hus. Level 15 tanker (hjälte).
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
:gremsmirk:
Kitty in the Hood är Storm Kitty i en alternativ tidslinje, där Shadow Kitty snodde hennes krafter. Fast det hindrade förstås inte Kitty från att ändå försöka rensa staden från Ondska, Skurkar och Möss, så med pilbåge och Robin Hood-komplex så gav hon sig ut igen. Level 13 archer defender (hjälte).
Inse att om jag spelade CoH (jag testspelade ett tag på amerikansk server när jag var sambo) skulle jag vara tvungen att göra tre olika versioner av samma rollperson på tre olika servrar och hävda att det var samma gubbe från tre olika parallellvärldar, fast egentligen är det förstås tre olika "tidsepokers" version av samma superhjälte! :gremsmirk:

Erik
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Nesliga skurk!

Jag har lirat lite med alla mina karrisar under deras valentinens day-special, då de återupplivade min trial igen...

Vanessa Cliffton
Föddes med mystiska födelsemärken på underarmarna och visade sig senare kunna kontrollera jordens element. 16 år och dunderbegåvad har hon redan gått ut Paragon City's college, men vem behöver ett jobb när man kan rensa ut avskum?

Vanessa är en tolfte nivåns Earth/Sonic Controller.

N1K0L41
Efter en ohygglig olycka i fabrikens labb förvandlades Eric Matthews till en styggelse. En okänd välgörare såg till att hans återstående organiska småbitar fick ett nytt hem i en robotkropp, tillverkningsserie 1, kalibrering 0 och individnummer 41. Samtidigt upptäcktes hans medfödda talang för att alstra elektricitet, och hans robotkropp var ett perfekt sätt att ge den ett utlopp.

N1K0L41 är en tionde nivåns Elec/Elec Blaster.

Valkuria
Är en valkyria, som hämtar hem modiga krigare till Valhall. På grund av en klausul i anställningsavtalet är hon nu förpassad till Paragon Citys hjälteavdelning och gör sitt bästa för att få ekonomin att gå ihop. Hon gillar inte jobbet men har ändå en stark pliktkänsla och knyter näven i fickan.

Valkuria är en tionde nivåns Bow/Någonting Defender.

...mina andra karrisar är Illern, en claws/regen scrapper (Wolverine-ripoff, givetvis!) samt Erik The Red, en Battle Axe/Invul tanker, men dessa två var rätt tråkiga att spela så jag skrotar dem nog.

...sen gjorde min polare något som mest kan liknas vid en rosa köttbulle, men den gills inte. 8)
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Inte Johan K heller..... =)

Därimot så lirar jag en hel del Diablo 2....
Har en lvl 57 barbar som heter Papapgeno som är allmänt tuff & hård !

Sedan så har jag en lvl 29 barbar som heter Vitsippa om kanske inte är lika tuff som min andra barbar. Dock så har man som tur är en hel skock härifrån wrnu som skyddar en ! :gremgrin:
 

trinker

Warrior
Joined
6 Aug 2000
Messages
299
jag wowade :gremsmile: men har tagit en paus nu :gremblush:

ville prova på City of Heroes och City of Villains men det kosta lika mycket som wow =P så det blev inget av
 
G

Guest

Guest
Lirar själv en massa CoX...

Har följande gubbar på Virtue serven...

Green Comet Skön spandexblaster som skjuter laser på skurkar, givetvis bär han en mantel och en konformad hjälm... Allt i grönt, sina krafter fick han när han blev bestrålad av ett mystisk grönt ljus under ett besök på den internationella rymdstationen.

Alpha Omega Ett cybernetiskt misslyckande av Cray har resulterat i Alpha Omega.... En stor och brutal Brute som typ gått i bärsärk och välter stan...

Mr Blizzard Mrs Blizzards man och yttligare en skön spandexhjälte som kan kontrollera väder och vind, och givetvis is. [Spelars enbart tillsammans med min sambo som spelar Mrs Blizzard, riktgt roliga "koncept" gubbar]

Nick Nitro Paragons kaxigaste och snabbaste scapper, med ett perfekt yttre slår han skurkar på munnen, dock är han rätt så vek, en träff fällar nästan killen, men skurket måste träffa först....

Johnny Scorpio Bara ett namn jag valt och reserverat, vet inte ännu vad det ska bli....

White Yuagio En blind brud som söker efter hämd. Hennes make blev mördad under mystiska omständigheter, så med hjälp av ett par Hyrsvärd [Ninja Mastermind] så är hon mördarna på spåret

Hade en lvl 40 Blaster som jag tog bort efter den senaste nerfen, Assultrifle blasters är inte roligt att spela längre....

För spandex för Paragon!
 
Top