Nekromanti Krig i Trudvang??

Techno

Veteran
Joined
22 Jan 2005
Messages
39
Location
Norrköping
Jag undrar om det är någon som har någon aning om det är några krig mellan några länder i trudvang??Såna fall vilka?Fast man kan ju absolut själv sätta igång ett krig :gremgrin:man är ju spelledare så....

Och är det någon som vet namnen på några stora kungar i trudvang??Behöver lite hjälp med det här eftersom jag bara har regelboken och där står det ju ingeting så klart.
Och i den så står det ju nästan inga städer men det hoppas jag att det står i några böcker som man ska köpa senare.

MVH Jonas
 

Cohen

Swordsman
Joined
4 Nov 2002
Messages
420
Location
Gävle
Jag undrar om det är någon som har någon aning om det är några krig mellan några länder i trudvang??Såna fall vilka?Fast man kan ju absolut själv sätta igång ett krig man är ju spelledare så....

Och är det någon som vet namnen på några stora kungar i trudvang??Behöver lite hjälp med det här eftersom jag bara har regelboken och där står det ju ingeting så klart.
Och i den så står det ju nästan inga städer men det hoppas jag att det står i några böcker som man ska köpa senare.


Varför inte hitta på?
Det tycker i alla fall jag är en bra lösning.

Som vi spelar i min "grupp" behöver man inte känna till kungar, man har så gott som aldrig något med dem att göra och när det behövs hittar jag på en.
Krig är oftast småskaliga historier mellan olika sorters furstar/jarlar/hövdingar/rövare eller vad man vill kalla dem och städer ploppar upp där jag vill ha dem.
 

Cohen

Swordsman
Joined
4 Nov 2002
Messages
420
Location
Gävle
Ingen poäng i att vara sarkastisk...

..jag försöker bara hjälpa.


Nej, jag känner inte till några krig, kungar eller städer och nej, jag vet inte om det står i några böcker.
 

ro83rt

Swordsman
Joined
24 Sep 2001
Messages
646
Location
Vallentuna
Re: Ingen poäng i att vara sarkastisk...

Det finns kungar att läsa om i Vildhjarta, Snösaga, Osthem och Mittland. Där går det också att läsa om olika länder och vad de har för förhållande till andra områden, folk och länder.
 
Top