Nekromanti Kosta är åter på plats, typ

Kosta_FriaLigan

Veteran
Joined
26 Mar 2014
Messages
9
Så har jag äntligen fattat att man ska återregga sig :)

Jag: gammal rollspelare från svarta DoD-lådans tid. Spelar lite allt möjligt i main-stream-fåran (vad-det nu är). Är en del av Fria Ligan, den del som ska driva på Coriolis, mer vapen och rymdskepp generellt. Har en negligerad blogg (http://irrfarderutanslut.blogspot.se/), som ska börja leva igen.

Senaste nytt: Jag är mer "indie" än andra i Ligan - weird.

Vad hände med det gamla forumet? Alla trådar?
 

Tony.Meijer

Ärketeknomantiker
Joined
14 Sep 2009
Messages
1,887
Location
Uppsala
Välkommen hit Kosta.

Det gamla forumet finns kvar, men är inte uppe och snurrar riktigt än. Planen om jag har förstått det hela rätt är att vi kommer att ha den kvar som ett arkiv någonstans :).
 

Kosta_FriaLigan

Veteran
Joined
26 Mar 2014
Messages
9
Tackar!
Verkar även ha missat hur jag får mejluppdateringar när någon svara på saker man skrivit? Är det någon inställning i preferenser?
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Tror att Lupus Maximus håller på och jobbar på att få ordning på mail delen just nu.
 

Tony.Meijer

Ärketeknomantiker
Joined
14 Sep 2009
Messages
1,887
Location
Uppsala
Som Vicotnik skrev så är det en del som inte riktigt är klart än. Med det sagt, hur går det med Coriolis? :)
 

Kosta_FriaLigan

Veteran
Joined
26 Mar 2014
Messages
9
Tony.Meijer;n10519 said:
Som Vicotnik skrev så är det en del som inte riktigt är klart än. Med det sagt, hur går det med Coriolis? :)
Som Vicotnik skev kan man säga ;) Nä, men allvar så finns reglerna (typ), men däremot är den stora uppdateringen/expansionen av tredje horisonten inte färdig och likaså Emissarien som försvann (ESF) - så därför dröjer det.
 
Top