Nekromanti Korsets Bröder

Korp

Veteran
Joined
19 May 2000
Messages
159
Jag har gått igenom gemini på jakt efter en riddarorden med säte i Sein. Jag hittade ingen men jag hittade den mystiska orden Korsets Bröder. Den blir utplånad i slaget vid Veron år 764 i Bervoche. Men sedan dyker den upp igen i Slaget vid Nordel år 1286 i Orchild. Och vad är det för kors de syftar på? Den som har Orchild - Winds of War kanske har mer information.
Kan inte Cell ge ut The Church anno 1296 digitalt om de nu lägger ner produktionen. Både den och The Dark Arts: the Diary of Bishop Ignation är väl i princip klara. The Dark Arts verkar ju inte komma med så mycket nytt så den kan de spara...

/Korp
 

Sadaigh

Swordsman
Joined
1 May 2001
Messages
537
Location
Kristianstad, Sverige
Jag fattar inte heller varför de inte vill ge ut de 2 böckerna.. vad jag har hört så är de KLARA. Men bara för att de ska lägga ner, så ska de inte ge ut dem!!! Mycket dålig stil tycker jag!

Ps. Jag har Orschil- Winds of War.. Men jag tyvärr inte så värst insatt i den. Men jag kan ta å kolla upp det där med Korset å det där åt dig!
 

Weatherman

Hero
Joined
25 Jul 2000
Messages
845
Location
Leksand, Dalarna
Jag har svårt att tänka mig att Cell inte ger ut modulerna för att vara taskiga... Om de ska lägga ner har de väl bättre saker att lägga sina slantar på.

weatherman

------------------
pungen faller aldrig långt från den spetälske.
 
Top