Nekromanti KORRLÄSARE till SAGA sökes!!!!!!

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
SAGA är klart för tryck... men efter att ha läst debatten om korrektur på Götter-forumet så tänkte jag att det antagligen är en bra idé att låta några fler läsa igenom spelet innan det trycks för en dyr penning.

Om ni är intresserade så hör av er till mig på: tomas@arfert.com så skickar jag över en PDF för korr och testspel. (den får naturligtvis inte spridas vidare utan att ni kollat med mig att det är OK)

/ tomas
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Kommer man att belönas med ett exemplar av spelet om man anmäler sig och genomför en korrekturläsning?
 

Wictor

Warrior
Joined
9 Feb 2004
Messages
325
Location
Stockholm
Krävs tidigare erfarenhet?

Krävs det tidigare erfarenhet av spelet för att korrekturläsa? Är det bara stavfel man letar efter eller också sakfel i spelvärlden? Finns det risk för saker som motsäger tidigare utgivet material eller nåt åt det hållet?

Annars låter det som ett bra tillfälle att läsa in sig på och kanske provspela SAGA som jag har hört ska vara ett bra rollspel.
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Re: Krävs tidigare erfarenhet?

nej, vill bara ha friska ögon som leter fel och saker som verkar konstigt... flera har redan börjat jobba, men "the more the merrier"... alla behöver ju inte läsa ALLT... alla bidrag mottages med tacksamhet.

maila mig på tomas@arfert.com om du är intresserad
 

Muggas

Hero
Joined
16 Nov 2001
Messages
1,015
Location
Stockholm
Sure [ANT]

PM:a mig om du vill ha hjälp med att gå igenom ngt (eller allt). Lusläsa rollspel är kul! :gremsmile:
 
Top