Nekromanti [Kopparhavets hjältar] Layout/preview

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
16,933
Location
Ereb Altor
Makaron;n311068 said:
Älskar bilderna, och särskilt då Bastiana. Jag hoppas på fler sådana karaktärsporträtt, de är alltid inspirerande.
Tack!
Bastiana och Mogger är de två klara Hjältarna som vi tänker följa på olika sätt genom produktserien. Vi har flera planerade. Nästa blir sannolikt minotauren Molok (som f.ö även är RP i min egen kampanj).

Makaron;n311068 said:
Optimalt hade jag nog viljat ha både pdf OCH bok (de lämpar sig för olika saker, helt enkelt), men kan jag bara få det ena, så blir det absolut boken.
Vi har inte kommit så långt att vi har tagit något beslut om detta, men det är helt klart en rimlig möjlighet.
 

Southmountain

Veteran
Joined
22 Dec 2015
Messages
50
Jag stämmer in i önskemål om både bok och pdf. Det känns som det är standard. Personligen använder jag båda men för olika saker.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,481
Location
Rissne
Southmountain;n311084 said:
Jag stämmer in i önskemål om både bok och pdf. Det känns som det är standard. Personligen använder jag båda men för olika saker.

Jag också. Jag läser PDF:en och har boken stående och vara snygg i hyllan =)
 

Rei Malebario

Veteran
Joined
16 Aug 2018
Messages
3
Jeg håber meget på tryk+pdf. Pdf er godt, fordi man kan have et ret stort bibliotek med sig på sin surfplatta. Og der er søgefunktion i pdf, og det er ofte nyttigt. Men når man skal læse bogen, er tryk meget rarere. :)
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
16,933
Location
Ereb Altor
Jag vågar påstå att det är 99% chans att vi gör PDF, samt har det som nivå på pledge.
 
Top